hej Ole Axel og Leif...
hej Leif tak for siden, jeg kender dog siden og dens manualer rigitgt godt
forvejen.
jeg har fået skiftet plejlstangslejet nu...ja jeg gjorde det selv..... om
det kunne betale sig hmmm næh nok ikke...
og ja jeg er desværre klar over at der skal en prof til at afbalancere
krumtapppen bagefter, sådan en prof har jeg dog ikke fundet endnu...( i
Hillerød området)..så indtil nu har jeg afbalanceret den så godt jeg
kunne...
Kickstarter fjederen er knækket så nu kæmper jeg med at finde ud af hvordan
man mest skånsomt skiller koblingshuset ad. Det er nemlig ikke opgivet i
nogen af manualerne. Jeg har fået løsnet møtrikken til bolten, men bolten
rykker sig ikke og jeg kan sgu ik få den kickstarter armen løsnet.
best regards chris
"Leif" <DrlykkesSLETMIG@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:45f41228$0$926$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "chris" <seer@jee.dk> wrote in message
> news:45f32528$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>> Hej Niels og Leif..
>> tjekkede lige lige niveau på knallerten, der var ikke meget tilbage..
> derfor
>> vidste jeg hvor jeg skulle lede efetr åsagen til at den ikke vill starte
>> Jeg skildte cylinderen ad fordi jeg havde fundet lidt slør i i stemplet
>> da
>> jeg pillede topstykket af.
>> PIS... stemplet var smadret og cylinder foringen havde også taget
>> skade...
>> nåh der blev købt ny cylinder og stempel.... et par ryk i plejlstangen
>> afslørede slør....
>> derfor er der købt en ny af dem også...
>> mit nye spørgsmål er så..
>> skal jeg have motoren ud af knallerten for at få plejlstangen ud af
>> krumtaphuset....??
>> skal jo sikfte plejlstangen og plejlstangslejer..
>> chris
>>
> Chris, se lige på denne side under Puch Maxi - der er lidt manualer, der
> kan
> give dig en ide om hvad du kan gøre.....
>
>
http://www.mopedriders.com/article_cat.php?fldAuto=2
>
>
> Mvh, Leif
>