Hønsenet kramper ?
Fra : Olsen

Dato : 15-03-07 09:45

Jeg skal opsætte en del hønsenet.

Findes der ikke noget smartere end kramper at slå det fast med ?

\Olsen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 15-03-07 11:28

On Thu, 15 Mar 2007 09:45:29 +0100, "Olsen" <snyd@c.dk> wrote:

>Jeg skal opsætte en del hønsenet.
>
>Findes der ikke noget smartere end kramper at slå det fast med ?

Kompressor med søm-/klamme-pistol.
Jeg satte hegn om hundens have med sådan en for en måneds tid siden. Det
gik godt nok nemt.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 15-03-07 13:41

"Olsen" <snyd@c.dk> writes:

> Jeg skal opsætte en del hønsenet.
>
> Findes der ikke noget smartere end kramper at slå det fast med ?

Det kommer an på hvad du skal sætte det op på. Da vi indhegnede haven
til hunde, skulle det sættes op på rundstokke, og vi gjorde det med
ledningsstrips. Nemt og hurtigt. Og endnu nemmere at tage ned, hvis
det skal gøres engang.

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 15-03-07 17:06

> [...]
> til hunde, skulle det sættes op på rundstokke, og vi gjorde det med
> ledningsstrips. Nemt og hurtigt. Og endnu nemmere at tage ned, hvis

Jeps,- strips er din ven - men nok ikke på 10x10 stolper

--
Venligst
Poul F. Andersen

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne DETTE fra min emailadresse...

Fra : Leonard

Dato : 15-03-07 17:11

On Thu, 15 Mar 2007 17:05:51 +0100, Poul F. Andersen wrote:

> Jeps,- strips er din ven - men nok ikke på 10x10 stolper

Strips findes i mange størrelser
--
Leonard
http://leonard.dk/

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 16-03-07 19:59

"Leonard" <piper28a@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Strips findes i mange størrelser

OG priser :)

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 17-03-07 08:37

> Strips findes i mange størrelser

Og så kan de sættes sammen og blive rigtigt lange.

Lars