Opvaskemaskine - underlig overflade på gl~
Fra : Thomas

Dato : 09-03-07 17:15

Hej NG

Jeg er for nylig blevet ejer af en opvaskemaskine for første gang. Genial
opfindelse, men nogle af mine glas og enkelte service , får en overflade der
gir mig samme kuldegysnings fornemmelse / følelse som hvis nogen trækker en
negl ned over en tavle eller lignende. Hvad skyldes dette ? Jeg har kørt
afspændningen fra det laveste til det højeste, men det gør ingen forskel.
Jeg havde ellers hørt at alle produkter var lige gode, så jeg købte bare det
billigste fra Netto.

Håber nogen kender problemet og ikke mindst en løsning, jeg kan ikke holde
ud at røre ved de glas

Mvh

Thomas

Fra : _Aladin

Dato : 09-03-07 20:56

Det MÅ være afspændingsmiddlet, mine glas gør det samme når den løber tør
for det.
Kan der være noget der skal åbnes først, prop eller lign??
Måske skal det lige løbe gennem nogle slanger inden det virker!!!

Held og lykke md den, når den først er inden for døren kan man ikke forstå
man har kunnet leve uden

Fra : _Aladin

Dato : 09-03-07 22:08

Glaspest har ikke noget med det at gøre, men det gør glaset hvidt/stribet,
nærmest som om der sidder kalk på.

Fra : smoelfmus

Dato : 09-03-07 21:00

> [...]
> gode, så jeg købte bare det billigste fra Netto.
>
> Håber nogen kender problemet og ikke mindst en løsning, jeg kan ikke holde

Mon ikke det er det man kalder for glas-pest. Vi har ikke nogen problemer
med det, og vi
bruger også den billigste afspænding.

Fra : Erik Nielsen

Dato : 09-03-07 21:19

> [...]
bare det
> billigste fra Netto.
>
> Håber nogen kender problemet og ikke mindst en løsning, jeg kan ikke

Har du styr på det der med salt?
--
Venligst Erik N.

Fra : Thomas

Dato : 09-03-07 21:36

"Erik Nielsen" <dur@durikke.dk> wrote in message
> "Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Nope... ikke hvad princippet angår men der er fyldt salt på.

Mvh

Thomas