brændeovn
Fra : Ralph

Dato : 04-03-07 16:17

Davs, jeg har kig på en brændeovn, og jeg regner med selv at købe et par
malede jernplader til at lægge på gulvet og skrue fast på væggen.

Men sådan en skal vel helst have en skorsten, den skal placeres central i
huset, mao. skorstenen skal op igennem loftet i et et-plans parcelhus med
rejsning.

Nogen her der har et bud på hvad sådan en fætter vil koste med godkendelse
og det hele?

--
Ralph

Fra : hamselv

Dato : 04-03-07 18:03

Tjaa.
Min brændeovn (varde thurø) med skorsten (1 m isoleret rør og 3 m
uisoleret), gulvplade, brændesæt og spand incl mont. kostede kr. 15000,-
så mon ikke at du kan regne det for en ca. pris.
2 år og pengene er tjent hjem

venligst
henrik
www.hkmk.dk

Fra : TT

Dato : 05-03-07 12:30

"hamselv" <nomail@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> uisoleret), gulvplade, brændesæt og spand incl mont. kostede kr. 15000,-
> så mon ikke at du kan regne det for en ca. pris.

Det tvivler jeg på han kan regne med, det er et hus med rejsning. Jeg har
fået tilbud til et hus med fladt tag, 10.000,- for montering og materialer +
moms. + brændeovn. Jeg vil _tro_ det koster mere når der er rejsning på
taget.

Men ring rundt - de har som regel svar på rede hånd.

-TT

Fra : hamselv

Dato : 05-03-07 13:06

"TT" <trp@(fjern)hajq.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> taget.
>
> Men ring rundt - de har som regel svar på rede hånd.

Næææ du
måske jeg skulle have skrevet det.
mit hus er også med rejsning (30 grader) og der er fuld ståhøjde på loftet.
såååå kr. 15000,- er vist ikke helt ved siden af.

henrik
www.hkmk.dk