robotstøvsuger-update
Fra : Battlefield's

Dato : 01-03-07 15:39

Hej
Så fik vi vores robotstøvsuger, og jeg vil lige fortælle at den virker super
godt.
Om med hensyn til støjen, ja, så larmer den betydeligt mindre end vores alm.
støvsuger og kattene er totalt ligeglade. Kun hvis den kommer så tæt på, at
de føler sig truede, dasker de til den med poten.
Hilsen Vibeke, nu med ren stue.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-03-07 09:44

On 1 Mar., 15:38, "Battlefield's" <battlefi...@mail1.stofanet.dk>
wrote:
> [...]
> støvsuger og kattene er totalt ligeglade. Kun hvis den kommer så tæt på, at
> de føler sig truede, dasker de til den med poten.

Hvad med hundehårene ?
--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Lars Knudsen

Dato : 02-03-07 13:18

On 2 Mar 2007 00:44:12 -0800, "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> wrote:

>Hvad med hundehårene ?

Ja - vil jeg også gerne vide. Tager den hundehårene OK?

** Lars

Fra : ThomasT

Dato : 02-03-07 11:35

Husk nu, ved første tegn på defekt, skal den sendes til rep, det
vidste vi ikke med vores, så nu har den fået en hjerne-defekt og kører
kun cirkler. Jeg mener de er flinke til at sende en ny, når de går i
stykker.

Thomas

Fra : Battlefield's

Dato : 02-03-07 14:30

"ThomasT" <t@vicki-thomas.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Tak for tipset.
Angående hundehår, så synes vi den klarer dem lige så godt som vi selv og
den alm. støvsuger gør. Det tager måske bare lidt længere tid, men hvad gør
det når man selv kan lave alt muligt andet imens.
Hilsen Vibeke og 3 sorte labber.

Fra : Battlefield's

Dato : 02-03-07 16:57

Hej
Fandt et link med en lille film, der viser hvordan Roomba virker og hvor man
kan se at den er god til bla. hundehår.
http://www.sug.dk/produkt.asp?id=361&popup
Hilsen Vibeke