Kan man forskyde WC i forhold til nedløb?
Fra : Kåre

Dato : 28-02-07 21:33

Hej

Kan man placere et toilet forskudt i forhold til nedløbet? F.eks. med en
assymetrisk kobling som man kan bruge til f.eks. bruse batterier?

pft
Kåre

Fra : SB

Dato : 28-02-07 22:01

"Kåre" <kaare@raffish.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan man placere et toilet forskudt i forhold til nedløbet? F.eks. med en
> assymetrisk kobling som man kan bruge til f.eks. bruse batterier?

Kan du godt, har set nogen der forskyder det 5 cm, men der er en lille
detalje ved det, det her sad på et gymnasium, og det stoppede konstant i den
der forskydning, men er det kun din familie der skal bruge det og i ikke
skyller en ½ toiletrulle ud af gagen, eller bind osv, så burde det kunne
køre

Søren

Fra : Thomas

Dato : 28-02-07 21:59

"Kåre" <kaare@raffish.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Kan man placere et toilet forskudt i forhold til nedløbet? F.eks. med en
> assymetrisk kobling som man kan bruge til f.eks. bruse batterier?

Ja. Man kan købe forskellige gummimanchetter, der er beregnet til dette
(bl.a. i Bauhause). Vær dog opmærksom på, at forskydning på mere end ca. 2
cm. kan medføre, at toilettet skyller dårligt - d.v.s. vandet suges ud af
toilettets vandlås med et "slurp" og med efterfølgende lugtgener til
følge....

/Thomas

Fra : Jens-Henrik Thrane

Dato : 28-02-07 22:11

Hejsa,

Hvis indretningen ellers tillader det kan du installere et væghængt toilet,
så kan du forskyde det op til flere meter, (kræver dog en gipsplade røret
kan køre bagved.) Den løsning har jeg selv valgt.

Mvh

jens

Fra : Henrik Bonde

Dato : 01-03-07 09:36

On Wed, 28 Feb 2007 21:32:45 +0100, "Kåre" <kaare@raffish.dk> wrote:

>Kan man placere et toilet forskudt i forhold til nedløbet? F.eks. med en
>assymetrisk kobling som man kan bruge til f.eks. bruse batterier?

http://www.vvs-eksperten.dk/catalog/product_info.php/cPath/259_263/products_id/2350

mvh
Henrik Bonde

Reply adresse virker ikke. Slet "SLET"