MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
LDR is missing
Fra : Nyheder

Dato : 18-03-07 10:53

Hej NG

Jeg har en maskine Win xp sp2.
Jeg installerede "den store daneske Encyklopædi" og efter genstart kom
denne.

Er det en genstart af PC eller kan den reddes??

Hilsen

Sten

Fra : kep

Dato : 18-03-07 14:49

"Nyheder" <1plus1er2@ofir.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Hej
Prøv først om du kan afinstallere programmet og se om det er løsningen
Ellers kan du prøve "Systemgendannelse"

Hvis ikke det virker kan du prøve at reparere XP :
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4

Hvis du vil prøve at installere programmet igen
så kig lige her først : http://www.support.gyldendal.dk/
Klik på "Programmet vil ikke starte"
Måske har det noget med det at gøre

--
MVH
kep

Fra : M Jørgensen

Dato : 18-03-07 17:49

"kep" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Hvis ikke det virker kan du prøve at reparere XP :
> http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
>
> Hvis du vil prøve at installere programmet igen

Prøv at tage evt, diskette ud af drevet og genstart
/Mogens

Fra : Nyheder

Dato : 18-03-07 17:53

> [...]
>
> Hvis ikke det virker kan du prøve at reparere XP :http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
>
> Hvis du vil prøve at installere programmet igen

Hej kep

Jeg ville lige prøve det du forslår, men så startede maskinen uden
problemer......

Jeg har været på deres hjemme og hente den fil der er problemer med.

Du skal have tak for dit svar.

Hilsen

Sten

Fra : jda

Dato : 22-03-07 02:41

18 Mar 2007 02:53:15 -0700 hamrede Nyheder i tastaturet og der stod i
dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> denne.
>
> Er det en genstart af PC eller kan den reddes??

Jeg ved godt at det ikke var helt det du spurgte om, men hvis du har lyst
til et stabilt system så hold dig væk fra Gyldendals software
--
Jakob