MS Windows
briani 27239
Har i også problemer med lyden efter at ha~
Fra : torben

Dato : 16-03-07 19:08

Har i også problemer med lyden efter at have installeret nero 7?

--
Torben

Fra : torben

Dato : 16-03-07 19:17

Skal lige sige ovenpå windows xp
-
torben

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-03-07 19:59

torben skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Har i også problemer med lyden efter at have installeret nero
> 7?

Nej....

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : torben

Dato : 16-03-07 20:19

> Nej....
>
> Jan
>
> --
> Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Hehe!
Nok en gang mere info.
Det er nemlig et Soundblaster 4.1 digital lydkort jeg har i pc'en
Det er i bunden på listen for opgraderinger på creative's hjemmeside, det
lød vist også at opgradering til dette kort er ved at udgår.

Kan det være derfor.
Jeg har kigget på support på nero hp men kan ikke finde noget specifikt.
-
Torben

Fra : mogens

Dato : 17-03-07 05:27

Hej Torben

Har du kontrolleret om lyden er slået fra i lydindstillingerne?

Kontrolpanel
...Lyde og lydenheder
.....Fanen 'Lydenheder'
.......Standardlydenheden skal være den rigtige.
.......Rammen 'Afspilning af lyd'
.........Knappen 'Lydstyrke'
...........Indstillinger
.............Egenskaber. Her kan man styre visningen af enheder.
...........[Flueben] Slå fra. Diverse enheder.
...........[Skyder] Position. Diverse enheder.

Flueben skal selvsagt fjernes fra enheder der skal virke, ligesom
skyderen for lydstyrke for disse heller ikke må være i bund.

Disse indstillinger kan mingeleres mens en lydfil afspilles. Så kan
man høre resultatet omgående.

Det er måske lidt banalt, men det er set før at lyd-relaterede
programmer ændrer disse indstillinger.

Hilsen Mogens

Fra : torben

Dato : 17-03-07 17:17

"mogens" <langballe75@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

De indstillinger har jeg fået ind med modermælken i tidernes morgen.

Så kender dem rigtigt godt.
løsningen er ikke det. Selvfølgelig ville det være smartere at jeg
sppecificerede problemet.
Det er støj jeg oplever lige da jeg havde installeret nero 7 og skulle
afspille en mp4 film var det vistnok.

-
Torben

Fra : mogens

Dato : 17-03-07 21:20

>De indstillinger har jeg fået ind med modermælken i tidernes morgen.

Jeg kan jo ikke vide hvilke forudsætninger du har når du intet
skriver, især om hvad du allerede kan udelukke.

>Det er støj jeg oplever lige da jeg havde installeret nero 7 og skulle
>afspille en mp4 film var det vistnok.

Det lyder som et codec-problem. Prøv at geninstallere eventuelle
sådanne. Ellers ville jeg foreslå en forespørgsel i en af video-
NG'erne.

Hilsen mogens