MS Windows
briani 27239
kan ikke dvale eller standby længere
Fra : Thomas

Dato : 16-03-07 00:11

Hej NG.

Jeg har pludselig mistet muligheden for at gå i standby eller dvale. Er
næsten sikker på at funktionerne forsvandt efter en windowsopdatering idag.

Hvis jeg går ind under strømstyring kan jeg aktivere dvale via. en check box
men når jeg gør det og efterfølgende trykker "Anvend" forsvinder makeringen
igen...

Nogen der kan hjælpe mig? bruger både dvale og standby utrolig tit så det er
voldsomt irriterende...

Mvh. Thomas

Fra : tidemann

Dato : 16-03-07 01:27

Thomas wrote:
> [...]
> makeringen igen...
>
> Nogen der kan hjælpe mig? bruger både dvale og standby utrolig tit så det

Det ledte jeg lige efter i går, og fandt det :)

Peg på standbyknappen, hold shifttasten nede, så skifter knappen mellem
standby og dvale. Og tryk!

--
Mvh Marianne
design af: www.dhejne.dk - www.ragdollys-cat-link.dk

Fra : Thomas

Dato : 16-03-07 07:48

> Peg på standbyknappen, hold shifttasten nede, så skifter knappen mellem
> standby og dvale. Og tryk!

tak for svaret. Men har fundet ud af at mit problem skyldes at jeg havde
installeret et program (paradigm c++ sp3) som åbentbart fjernede
funktionaliteten. Nu har jeg afinstalleret programmet og kan igen både sætte
puteren i dvale og standby. Men jeg har dog stadig et problem da jeg skal
bruge det program der var skyld i problemerne og nok bliver nød til at
installere det igen...

Hvis nogen ved hvordan jeg kan have både programmet og muligheden for at
sætte puteren i dvale og standby så sig endelig til...

Mvh. Thomas