MS Windows
briani 27239
Dual boot
Fra : Ducky

Dato : 15-03-07 21:15

Hvordan for jeg XP ind på min pc,
c : drevet er der installeret Vista på og derefter vil jeg gerne have xp
til at ligge på D: drevet jeg lavet en ny partion på D drevet der efter
kommer jeg ikke videre når den genstarter xp installitionen starten den op i
Vista på c drevet

gokke@stofanet.dk

Fra : Kim S

Dato : 16-03-07 15:04

"Ducky" <gokke@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kommer jeg ikke videre når den genstarter xp installitionen starten den op

Fortæl din BIOS hvilken HD den skal boote på....

Mvh, Kim