Lydkort der virker med Via's 686B chipsæt ~
Fra : U. Callesen

Dato : 02-07-01 00:42

Nu gider jeg sgu ikke bøvle mere med mit SBlive kort.

Nogen der ved hvilke kort der rent faktisk virker med VIA's 686b chipsæt -
gerne nogle som er tilgængelige herhjemme (Ingen Santa Cruze eller Phillips
A. Edge).

Fra : Ib Uhrskov

Dato : 02-07-01 08:05

Hej

"U. Callesen" <usc@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der ved hvilke kort der rent faktisk virker med VIA's 686b chipsæt -
> gerne nogle som er tilgængelige herhjemme (Ingen Santa Cruze eller

Jeg har lige bestilt et Herkules XP Theatre, og henter det i Viborg om en
times tid. Jeg har også haft nogle problemer med SBlive og Via. Jeg skal nok
poste noget om ombytningen.

/ibber

Fra : U. Callesen

Dato : 02-07-01 09:02

Lyder lækkert Ib - desværre føler min penge pung ikke lige at det kort er så
attraktivt 8(

Fra : Mercenary

Dato : 03-07-01 21:51

Mit SB Live Player 5.1 kører fint med VIA. Problemet blev rettet med de
nyeste drivere til chipsættet.

Fra : M_abs

Dato : 15-07-01 03:33

"Mercenary" <Mercenary@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Mit SB Live Player 5.1 kører fint med VIA. Problemet blev rettet med de
> nyeste drivere til chipsættet.

Det kan vist diskuteres min puter virker mildestalt af lort, selv med nyeste
via4in1 og nyeste bios.
Jeg har godt nok ikke noget sb-live eller noget så fint.

mvh M_abs