Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Firefox og digital signatur
Fra : Jonas Kofod

Dato : 14-03-07 19:41

Hej grupppe

Hvis jeg pludseligt opdager at der ikke (længere) eksisterer nogen
signatur når jeg står og skal logge på. Er den så udløbet og "puf
forsvundet"?

Fra : gil

Dato : 14-03-07 21:03

Den 14-03-2007 19:41, skrev Jonas Kofod:

> Hvis jeg pludseligt opdager at der ikke (længere) eksisterer nogen
> signatur når jeg står og skal logge på. Er den så udløbet og "puf
> forsvundet"?

Har du været en tur omkring Firefox's præferencer for at se om du stadig
har signaturen indlæst?

--
gil

Fra : Jonas Kofod

Dato : 14-03-07 23:36

gil wrote:

> Har du været en tur omkring Firefox's præferencer for at se om du stadig
> har signaturen indlæst?

Ja det havde jeg. Men TDC signaturprogrammet kunne ikke finde det.
Ligeledes kunne jeg heller ikke på harddisken finde den fil som Firefox
stod til at have indlæst og ingen sider med signatur portal virkede
eller kunne finde signaturen. Den eksisterede altså kun i præference menuen.
Efter at eksportere og dernæst importere filen frem og tilbage til samme
sted eksisterer den nu igen både i TDC programmet og på harddisken og
virker når jeg er på en side med signatur portal.
I'm puzzled.