IE7 - Mærkelige tegn istdf æ,ø,å
Fra : Steffen

Dato : 14-03-07 13:53

Hejsa. I Internet Explorer 7 får jeg nogle mærkelige tegn i stedet for
æ,ø,å. Det gjorde jeg ikke i version 6. Hvad skal jeg gøre ved det?
Hilsen
Steffen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-03-07 14:41

Steffen skrev:

> Hejsa. I Internet Explorer 7 får jeg nogle mærkelige tegn i
> stedet for æ,ø,å. Det gjorde jeg ikke i version 6. Hvad skal
> jeg gøre ved det?

Gælder det alle websider eller kun nogle? Hvis det kun er på visse
websider, er det formentlig fordi de ikke er kodet korrekt - men
giv gerne et link til en eller flere af dem, så er det lettere at
vurdere.
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Steffen

Dato : 14-03-07 16:34

Det er ikke alle. Men her er et eksempel på en, der ikke kan vise æ,ø,å
rigtigt.
http://www.scope.dk/film.php?id=4115
Venlig hilsen
Steffen

Fra : Lars C

Dato : 14-03-07 16:53

Steffen skrev:

>Det er ikke alle. Men her er et eksempel på en, der ikke kan vise æ,ø,å
>rigtigt.
>http://www.scope.dk/film.php?id=4115
>Venlig hilsen
>Steffen

Det ser normalt ud her i IE7 (og alle andre browsere)
Hvilket tegnsæt bruger du?

--
Lars C

Fra : Steffen

Dato : 14-03-07 17:08

Hvor ser jeg det? (Håber du kan hjælpe mig).
VH
Stefen

Fra : Lars C

Dato : 14-03-07 18:16

Steffen skrev:

>Hvor ser jeg det? (Håber du kan hjælpe mig).

Vis --> Tegnsæt

Hos mig står den på Vesteuropæisk (Windows)

--
Lars C

Fra : Steffen

Dato : 14-03-07 18:37

Tak for hjælpen. Den stod på Unicode (UTF-8). Det rettede sig, da jeg valgte
Vesteuropæisk (Windows). Tak endnu engang.
Hilsen
Steffen