WindowMaker spørgsmål
Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 01-07-01 23:01

Hej

Jeg har lige installeret WindowMaker og er indtil videre meget glad for det.
Men jeg har lige nogle spørgsmål:

Når nu jeg har fået fjernet title- og resize-barerne på et program hvordan kan
jeg så få dem frem igen?

Jeg kan ikke lave snabel-a, pipes, dollartegn osv. (altså alt med alt gr
involveret). Det kan jeg uden i problemer i KDE og jeg kan også fint lave æøå.
Er det noget med at starte WindowMaker med wmaker -locale xxx? Jeg har prøvet
med 8859-1, det hjalp ikke noget...

På forhånd tak

Mvh. Jonas

Ps: Er der forresten nogle windowmanagere der kan lave gennemsigtige
titelbarer?

--
Have you saved your rainforest today?
- http://www.therainforestsite.com

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 02-07-01 12:34

In article <slrn9jv7d9.8q.jonas@Celeron.vesterheden.dk>, Jonas Due Vesterheden
wrote:
[snip]
> [...]
> Er det noget med at starte WindowMaker med wmaker -locale xxx? Jeg har prøvet
Jeg fandt ud af at alt gr heller ikke virkede i Gnome og i Fvwm, så jeg rodede
lidt med /etc/XF86Config. Det hjalp at sætte "Option "XkbModel"" til "pc104" i
stedet for "pc103"...

Mvh. Jonas