Program til plantegning?
Fra : Kasper Nordal Lund

Dato : 10-03-07 20:29

Hej i gruppen.

Hvad findes der af programmer til linux hvos jeg vil lave en plantegning
over et hus? Jeg er ved at flytte og vil derfor gerne lege lidt med
indretningen.

Er der nogen der kender noget jeg kan bruge?

/Kasper

Fra : Daniel Bielefeldt

Dato : 10-03-07 22:07

Den Sat, 10 Mar 2007 20:29:28 +0100 skrev Kasper Nordal Lund:
> [...]
> indretningen.
>
> Er der nogen der kender noget jeg kan bruge?

Hvad med Dia ?

http://live.gnome.org/Dia

--
Daniel Bielefeldt

Fra : Jens Henrik Leonhard~

Dato : 11-03-07 11:18

Prøv qcad
http://www.qcad.org/qcad.html

/Jens Henrik

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 11-03-07 11:27

Jens Henrik Leonhard Jensen skrev:
> Prøv qcad
> http://www.qcad.org/qcad.html

Et godt cad program. Men til plan tegning og indretning af
huse/lejligheder er der en del lette programmer specielt til det formål.
De er alle desværre windows programmer og jeg har ikke fundet et der kan
køre under wine :(

Jeg har været glad for
http://www.lm-illustration.dk/IMSI/FloorPlan3D.htm men kan ikke finde et
tilsvarende program til linux.

/Andreas

Fra : Allan Willems Joerge~

Dato : 11-03-07 14:28

Andreas Lorensen <andlo@sodemark.dk> wrote:

> Jeg har været glad for
> http://www.lm-illustration.dk/IMSI/FloorPlan3D.htm men kan ikke finde et
> tilsvarende program til linux.

Er det så ikke bare at køre det under Wine?

Med venlig hilsen / Best regards
Allan Willems Joergensen

"OUR child?" "I'll explain later." "That should prove very interesting."

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 11-03-07 19:23

Allan Willems re skrev:

> Er det så ikke bare at køre det under Wine?

Jeg har ikke kunnet på det til at køre under wine. Men det var også et
år siden, og wine udvikler sig jo hele tiden. Så måske det kan nu.

/Andreas