MS Windows
briani 27239
sfc /scannow på en HP Pavillon 1219.dk
Fra : KIJ

Dato : 08-03-07 18:28

Min datter er ejer af en HP Pavillon 1219.dk og vil gerne køre sfc /scannow
med WindowsCD(DVD) for at rette op på en beskadiget fil

Hun har 3 DVDer
nr. 1 System genoprettelse
nr. 2 System genoprettelse
nr. 3 Supplemental recovery DVD

Hvilken skive skal sættes i drevet ?????

hilsen fra Birgittes far

Fra : Bjarne Chr

Dato : 10-03-07 10:26

"KIJ" <ikjsletdette@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nr. 2 System genoprettelse
> nr. 3 Supplemental recovery DVD
>
> Hvilken skive skal sættes i drevet ?????

Mit råd: Lad være sfc /scannow duer ikke rigtigt til HP's Recovery diske.
Kig hellere i Start / Programmer / kig efter noget A'la PC-Hjælp og
Værktøjer der skulle der være flere muligheder for at vælge diverse System
og Program genoprettelser.
Bc

Fra : KIJ

Dato : 10-03-07 18:57

> [...]
> Kig hellere i Start / Programmer / kig efter noget A'la PC-Hjælp og
> Værktøjer der skulle der være flere muligheder for at vælge diverse System

Tak for svaret fra BC

Jeg kan efterhånden ikke være andet end enig med dig.
sfc /scannow du`r nok ikke på en a1219.dk, der er andre måder at rette op på
OS i en HP

hilsen KIJ

Fra : jda

Dato : 12-03-07 14:58

Sat, 10 Mar 2007 18:56:47 +0100 hamrede KIJ i tastaturet og der stod i
dk.edb.system.ms-windows:

> Jeg kan efterhånden ikke være andet end enig med dig.
> sfc /scannow du`r nok ikke på en a1219.dk, der er andre måder at rette op på
> OS i en HP

Hvis du har adgang til en almindelig windows CD der er samme version som på
den bærbare (sprog, pro/home, etc.) så kan du fint bruge den til at køre
sfc

--
Jakob