Hjemmeside hacket?
Fra : Eragon

Dato : 09-03-07 20:19

Hej NG,
Er der nogen der kan fortælle mig hvem / hvad der har ændret / hacket vores
hjemmeside?
Vores side hedder www.zoneterapi-hillerod.dk
Men der er kommet en kopi på nettet der hedder
http://forum.zoneterapi-hillerod.dk/
Dette er en nøjagtig kopi af vores hjemmeside.

På forhånd tak,
Michael Danielsen.

www.zoneterapi-hillerod.dk

Fra : Kent Friis

Dato : 09-03-07 21:12

Den Fri, 9 Mar 2007 20:19:25 +0100 skrev Eragon:
> [...]
> Men der er kommet en kopi på nettet der hedder
> http://forum.zoneterapi-hillerod.dk/
> Dette er en nøjagtig kopi af vores hjemmeside.

http://er.du.nu.helt.sikker.zoneterapi-hillerod.dk/
http://Anders.And.zoneterapi-hillerod.dk/
http://Find.selv.paa.flere.zoneterapi-hillerod.dk/

Har du regnet den ud, eller bliver vi nødt til at forklare begrebet
stjerne-DNS?

Mvh
Kent

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-03-07 21:14

Den 09-03-07 20.19 skrev Eragon følgende:

> Er der nogen der kan fortælle mig hvem / hvad der har ændret / hacket vores
> hjemmeside?

Det er der ingen, der har.

> Vores side hedder www.zoneterapi-hillerod.dk
> Men der er kommet en kopi på nettet der hedder
> http://forum.zoneterapi-hillerod.dk/
> Dette er en nøjagtig kopi af vores hjemmeside.

Det er fordi, det er den samme side. Serveren er sat op til at
videredirigere alle underdomæner til hoveddæmenet. Prøv selv med:
http://etellerandet.zoneterapi-hillerod.dk/
http://www.zoneterapi-hillerod.dk/
http://xxx.zoneterapi-hillerod.dk/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til begyndere og uøvede computer- og internetbrugere.

Fra : Kent Friis

Dato : 09-03-07 21:18

Den Fri, 09 Mar 2007 21:14:01 +0100 skrev Kim Ludvigsen:

> http://xxx.zoneterapi-hillerod.dk/

Falsk reklame...

Mvh
Kent

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-03-07 22:04

Den 09-03-07 21.18 skrev Kent Friis følgende:

> Falsk reklame...

Jeg er ked af atter at skuffe dig (du er forhåbentlig kommet dig over
nisse pigerne).

Men måske du blot mangler lidt fantasi. Siden handler fx om fodsex og
tryk forskellige steder på kroppen. Du kan også finde frække tekster
som: "Han/hun er blot kanal for den universelle livsenergi som
videregives til klienten".

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Skrot mus og tastatur, i fremtiden kan du styre computeren med stemmen,

Fra : Eragon

Dato : 09-03-07 22:21

> Det er der ingen, der har.

Takker for svar.

"Det er fordi, det er den samme side. Serveren er sat op til at
videredirigere alle underdomæner til hoveddæmenet."

Vidste ikke det ville blive videresendt til hoveddomæne.
Så lært jeg også lidt i dag.

God week-end.
Michael.