Print af dialogboxe
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 01-07-01 21:11

Hej NG!

Da jeg flere gange har fået gode svar fra gruppen, prøver jeg igen.

Jeg ville gerne kunne udskrive et print af fx. ODBC Microsoft Acces 97 Setup
dialogboxen, det er bl.a. den jeg bruger når jeg er i designmode i VB6.0.,
der er flere af samme slags som jeg gerne ville printe ud, for på den måde
at kunne dokumentere hvad jeg har skrevet i de forskellige tilslutninger.
Jeg har tidligere kunnet udskrive dialogboxe ved tryk på Ctrl+P, men når jeg
er i designmode lykkedes det ikke.

m.v.h.

Ole J. Hansen

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 01-07-01 22:00

Ole J. Hansen skrev:
> [...]
> Jeg har tidligere kunnet udskrive dialogboxe ved tryk på Ctrl+P, men når

Jeg ved ikke om det er et godt svar, men... kan du ikke bare tage et
screenshot af skærmen?

<Prt Sc> = Screenshot af hele skærmen
<Prt Sc> + <Alt>/<Ctrl>/<Shift> = Screenshot af det aktive vindue

- Bjarke Walling Petersen

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 02-07-01 21:30

Hej Bjarke !!

Mange tak for hjælpen, det var lige det jeg havde brug for, men jeg kunne jo
evt. bare selv have tænkt mig om.
Men mange tak.

Ole J. Hansen