Registrering af 30 Km
Fra : Stig Brun

Dato : 04-03-07 09:19

Thansen har udstyret mig med en kinesisk (Huang Duong-provinsen) parodi på
en 4-takts
30km Hondascooter

Der fulgte papir med, så jeg inden en uge skal nå at begære nummerplade hos
politiet.

Skal den være forsikret inden jeg skal til politiet?

--
*·.¸_¸.·'¨¨)
¸.·'

Fra : Ole Pagh

Dato : 04-03-07 12:59

Stig Brun formulerede søndag:
> [...]
> politiet.
>
> Skal den være forsikret inden jeg skal til politiet?

Det ville da være en god ting.
Tænk hvis den blev stjålet mens du havde den parkeret uden for
politistationen.

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Kasper Christensen

Dato : 04-03-07 18:13

Ole Pagh skrev:

> Det ville da være en god ting.
> Tænk hvis den blev stjålet mens du havde den parkeret uden for
> politistationen.

Er der da mange af jer som har mere end ansvarsforsikring? I såfald vil
tyveri jo give det samme resultat i dette tilfælde.

Mvh

Kasper

Fra : Stig Brun

Dato : 04-03-07 22:22

"Kasper Christensen"

> Er der da mange af jer som har mere end ansvarsforsikring? I såfald vil
> tyveri jo give det samme resultat i dette tilfælde.

I mit tilfælde er nyprisen 7000 og den årlige kasko+brand = 3800, så det
bliver en ansvars til 800,.

Per