Søges: Pensionist der har lyst til at pass~
Fra : Harry Hansen

Dato : 01-07-01 15:09

Hej
Jeg har en lille have (hører til rækkehus).i Farum.

Jeg har ingen forstand på at vedligeholde den selv - og søger en (gerne
pensionist) der vil komme med passende mellemrum og vedligeholde den. Jeg
har el-hækkeklipper og el-græsslåmaskine.

Måsker er der nogen her i gruppen der kender en der gerne vil tjene en extra
skilling og samtidig have frie hænder til at udfolde sig med lidt
havearbejde?

hilsen frk Hansen

svar her eller til suspenderet@hotmail.com

Fra : R.N.

Dato : 03-07-01 17:31

> Jeg har en lille have (hører til rækkehus).i Farum.
>
> Jeg har ingen forstand på at vedligeholde den selv - og søger en (gerne
> pensionist) der vil komme med passende mellemrum og vedligeholde den. >

Jeg har tit tænkt på, at her, hvor så mange haveinteresserede mennesker
'kigger forbi' kunne der måske også netop være een eller anden, som følger
med i gruppen, uden måske selv at have en have mere. Den kunne jo være
solgt, og hvis sådan en person havde lyst til at give en hånd med i en have
lille gårdhushave også nordvest for København, så må du da gerne skrive
til
elena@io.dk