Når jeg trykker på en mail-adresse i brows~
Fra : Carsten

Dato : 07-03-07 09:46

Hej!

Når jeg trykker på en mail-adresse i browseren IE 6.0, så åbner Outlook
Express. Det skal den ikke. Det er Outlook 2003 som skal åbne!

Jeg har prøvet at indstille det i browseren
undr
Internetindstillinger - Programmer, men det hjælper ikke!

Havd kan jeg gøre ????

Hilsen
Carsten

Fra : Ole C

Dato : 07-03-07 11:25

Carsten skrev blandt andet:

> [...]
>
> Jeg har prøvet at indstille det i browseren
> undr
> Internetindstillinger - Programmer, men det hjælper ikke!

Prøv Kontropanel>Tilføj og fjern programmer>Angiv programadgang
og -standarder - og vælg Outlook 2003 som standardmailprogram.

--
vh
Ole C.

Fra : Cjt

Dato : 09-03-07 22:30

Jeg kan ikke indstille Outlook herinde...

Kan vælge mellem
Brug mit nuværende e-mailprogram
eller
Outlook Express

Hilsen
Carsten

Fra : Lone

Dato : 09-03-07 22:59

"Cjt" <junker@info.dk> skrev i en meddelelse news:45f1d1f8$0$141$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Jeg kan ikke indstille Outlook herinde...

> [...]

Måske denne: (fra Outlooks Hjælp)
Gøre Outlook til standardprogram for e-mail, kontaktpersoner og kalender
1.. Klik på Indstillinger i menuen Funktioner, og klik derefter på Andet.
2.. Marker afkrydsningsfeltet Gør Outlook standard program til e-mail,
kontaktpersoner og kalender under Generelt.

--
vh Lone

Fra : Carsten

Dato : 10-03-07 11:37

Der er et eller andet skod... Det virker stadig ikke... gad vide om man ikek
kan gå reg.databasen`????

Fra : Lone

Dato : 10-03-07 17:26

"Carsten" <no@no.no> skrev i en meddelelse news:45f28a2e$0$140$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Der er et eller andet skod... Det virker stadig ikke... gad vide om man ikek kan gå
> reg.databasen`????

Sikkert, men der må jeg melde pas

Er du fuldt opdateret ? (din OE ser lidt 'gammeldags' ud

--
vh Lone

Fra : Ole C

Dato : 10-03-07 10:20

Cjt skrev blandt andet:

> Jeg kan ikke indstille Outlook herinde...
>
> Kan vælge mellem
> Brug mit nuværende e-mailprogram
> eller
> Outlook Express

Der er vist tale om dårligt Microsoft-sprog. Der burde vel egentlig stå
igangværende e-mailprogram, så mens Outlook kører, markerer du "nuværende
e-mailprogram".

--
vh
Ole C.

Fra : Carsten

Dato : 10-03-07 11:37

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-03-07 12:11

Den 07-03-07 09.46 skrev Carsten følgende:

> Jeg har prøvet at indstille det i browseren
> undr
> Internetindstillinger - Programmer, men det hjælper ikke!

Prøv i stedet her:
Startknappen => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern programmer => Angiv
programadgang og -standarder.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sæt de små grå hjerneceller i sving i en gratis udgave af

Fra : Ole C

Dato : 10-03-07 16:29

Kim Ludvigsen skrev blandt andet:

> Prøv i stedet her:
> Startknappen => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern programmer => Angiv
> programadgang og -standarder.

- som jeg rådede til for tre dage siden ;-0
Desværre ser det ikke ud til at virke for Carsten.
Måske en reparationsinstallering af Outlook ville hjælpe?

--
vh
Ole C.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-03-07 17:43

Den 10-03-07 16.29 skrev Ole C følgende:

> - som jeg rådede til for tre dage siden ;-0

Ja, det kan jeg se. Jeg troede ikke, muligheden havde været nævnt, for
så burde problemet jo være løst.

> Desværre ser det ikke ud til at virke for Carsten.

Måske han har valgt forkert derinde.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug Thunderbird til mail, og undgå at få fyldt indbakken med spam.

Fra : HansAndersen

Dato : 12-03-07 14:16

Tjek lige regedit:

HKEY_CLASSES_ROOT\mailto\shell\open\command

--

Hasta no Vista!