MS Windows
briani 27239
Vista dele filer med XP
Fra : FBJ

Dato : 05-03-07 15:15

Før kunne jeg oprette et lille hjemmenetværk hvor min bærbare med
XP kunne dele (og se filer) med min stationære, med XP, og vice
versa.

Min bærbare kører via en ZYXEL P336M trådløs router og er
connected til en EFFICIENT se5880 der er opsat af TDC som router
til brug i arbejdsøjemed (med VPN)

Denne opsætning virkede XP >< XP, men nu vil Vistaen ikke vise
min stationære makine - der er ikke problemer med at se Vista på
XP, bortset fra at jeg ikke må se mapper eller filer.

Jeg har vi XP´en lavet en opsætningsfil til brug for installation
på Vistaen, men den slutter hele programmet med at meddele at den
ikke kan fuldføre opsætningen, at jeg skal prøve med andre
indstillinger eller kontakte netværksadministratoren. (gaab)

Jeg synes jeg har prøvet alle muligheder, men er løbet total surt
i det.

Det er vel overflødigt at nævne at enhver hjælp er velkommen!

Kill Bill!

--
F.B.J.