Firefox hjælp
Fra : Nysgerrige Jan

Dato : 04-03-07 22:26

Hej

I Firefox får jeg besked om at der mangler en plugin for at afspille film på
f.eks.
danskernesvideoklip.dk og fjolletobak.com. Når jeg svarer ja til at
installere kommer der besked om at firefox ikke automatisk kan finde plugins
der mangler. Nogen der ved hvilken plugin man skal satse på ?
Hvordan får man det rettet ?

Tak for hjælpen

Jan

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-03-07 12:14

Nysgerrige Jan skrev:

> [...]
> til at installere kommer der besked om at firefox ikke
> automatisk kan finde plugins der mangler. Nogen der ved

Det er Windows Media Player der anvendes på siderne. På min
arbejdsmaskine virker det fint, mens det ikke fungerede på min
bærbare tidligere i dag - der kom ikke nogen besked om manglende
plugin, med videoerne gik bare ikke i gang. Det var i øvrigt ikke
anderledes i IE7.

Prøv - hvis det er en windowsmaskine du har - at gå på Windows
Update (www.windowsupdate.com).
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Kent

Dato : 05-03-07 13:11

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> [...]
> anderledes i IE7.
>
> Prøv - hvis det er en windowsmaskine du har - at gå på Windows
Jeg har selv problemet på min Pc. Og jeg har haft geninstalleret hel
maskinen, opdateret til WMP V. 11 og tilbage til V. 10 et par gange og
intet har gjort en forskel. Så, hvis du for det til at virke, så må du
da gerne skrive, hvordan du gjorde. Selv bruger jeg IE 7 til de sider,
hvor jeg gerne vil se videoerne.

--

Kent

Fra : Nysgerrige Jan

Dato : 05-03-07 19:06

"Kent" <kentF_JERNmagnussen@aim.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> gerne skrive, hvordan du gjorde. Selv bruger jeg IE 7 til de sider, hvor

Hej igen

Jeg har løst det ved at bruge en plugin til Firefox der hedder IE Tab
Den gør at man bruger motoren fra Internet Explorer selv om man er i Firefox
til de sider der ikke kan ses i Firefox.
Der er forøvrigt mange smarte plugins til Firefox. (det er bl.a. det der gør
den så suveræn i.ft. Explorer

Venlig hilsen Jan

Fra : Kent

Dato : 05-03-07 20:50

Nysgerrige Jan skrev:

> [...]
> til de sider der ikke kan ses i Firefox.
> Der er forøvrigt mange smarte plugins til Firefox. (det er bl.a. det der gør
Det er lidt flovt, men det er faktisk et af de udvidelser, som jeg har
installeret, men ikke rigtigt gør brug af. Hvilket jeg vil gøre nu Tak.

--

Kent