Fejlmeddelse Firefox
Fra : Karsten Jensen

Dato : 04-03-07 09:37

Jeg får følgende fejlmeddelse, efter at have opgraderet til version 2.0.0.2:

http://www.sitecenter.dk/pclinks/scrapbog/view.nhtml?profile=scrapbog&UID=10018

Den fremkommer kun hvis jeg klikker på et af mine genvejslinks på
skrivebordet, eller på et link i start/foretrukne. Et par sekunder efter, så
åbner linket alligevel. Hvis først jeg har åbnet Firefox, så kan jeg trykke
på alle de links jeg vil, under favoritter o.s.v, uden at der kommer nogen
fejlmeddelse.

Jeg har prøvet at deaktivere mine tilføjelser, uden held. Nogen ideer?.

Mvh.

Karsten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-03-07 10:28

Den 04-03-07 09.36 skrev Karsten Jensen følgende:
> Jeg får følgende fejlmeddelse, efter at have opgraderet til version 2.0.0.2:
>
> http://www.sitecenter.dk/pclinks/scrapbog/view.nhtml?profile=scrapbog&UID=10018

Det ser ud som om, fejlen ligger i Windows (det er Windows, der melder
om en fejl og ikke Firefox). Det er bare underligt, at linket alligevel
åbnes efter nogle sekunder. Prøv at angive, at Firefox skal bruges som
standard-browser:

Startknappen => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern programmer => Angiv
programadgang og -standarder.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Synkroniser dine data med Allway Sync. Programmet kan synkronisere

Fra : Karsten Jensen

Dato : 04-03-07 11:47

> [...]
> standard-browser:
>
> Startknappen => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern programmer => Angiv

Tak for forslaget. Men det hjalp ikke. Jeg får iøvrigt ikke fejlen i IE7, og
fik den heller ikke med tidligere versioner af Firefox.

Mvh.

Karsten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-03-07 12:18

Den 04-03-07 11.46 skrev Karsten Jensen følgende:

> Tak for forslaget. Men det hjalp ikke. Jeg får iøvrigt ikke fejlen i IE7, og
> fik den heller ikke med tidligere versioner af Firefox.

Fejlen opstår som sagt ikke i Firefox, fejlmeddelelsen stammer fra
Windows. Jeg tør ikke sige, hvorfor du ikke oplever den i IE7 - jeg kan
ikke komme i tanke om andre fejlkilder end en fejl i angivelsen af
standard-browser.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fintun Windows XP med TweakUI.