rewrite problem
Fra : Leonard

Dato : 02-03-07 16:01

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-F
RewriteRule ^(.*) /index.php

virker fint på webhotellet, men ikke på min lokale Apache2 server.
Det ender i et uendeligt loop, som serveren standser efter 10
gennemløb.

Hvad er det på min server, der er sat forkert?
Hvor skal jeg begynde at lede?
--
Leonard

Detected 892k stolen memory

Fra : Søren A Christensen

Dato : 02-03-07 19:30

Har du andre rewrites, det kan påvirke resultatet ?

Prøv evt med:
RewriteRule ^(.*) /index.php [L]

Hvilket betyder at det er den sidste rewrite-regle der forsøges udført.

/SAC

Fra : Leonard

Dato : 02-03-07 19:34

Søren A Christensen <sac@post3.tele.dk> wrote:

>Har du andre rewrites, det kan påvirke resultatet ?

Jeg har det her:

RewriteEngine on

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^domæne.dk$
RewriteRule ^(.*) http://domæne.dk/$1 [L,R=301]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-F
RewriteRule ^(.*) /index.php

Men det gør ingen forskel om jeg fjerner den første regel, sætter [L]
efter den sidste også selvom jeg bare nøjes med den sidste.
Den første regel virker fint nok.