PDF udskrivning fra Publisher
Fra : Ole Axelsen

Dato : 02-03-07 21:30

Jeg har et irriterende problem i Publisher. Jeg skal have konverteret nogen
klubblade til PDF. Det er der som sådan ikke noget bøvl med, jeg bruger
PDF995 driveren, og den gør det fint.
Problemet er, at bladet er i folderformat, og det færdige PDF output skal
være enkeltsidet. Det underlige er, at da jeg for 14 dage siden lavede samme
operation kunne jeg godt få det til at virke. Jeg kan bare ikke huske hvad
jeg gjorde. Jeg er ret sikker på det er i Publisher jeg skal finde
løsningen, men jeg kan simpelthen ikke finde den nu.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Kurt G

Dato : 03-03-07 23:26

"Ole Axelsen" <oleaxelsen@stenstrupmail.dk-k> skrev i en meddelelse
> [...]
> huske hvad jeg gjorde. Jeg er ret sikker på det er i Publisher jeg skal
> finde løsningen, men jeg kan simpelthen ikke finde den nu.

Så vidt jeg husker:
Filer-Sideopsætning og fanebladet Layout, vælg Hel side.
Derefter fanebladet Printer og Papir, Papir og her vælges papirstørrelsen.
Hvis dit papir til hæftet er A4, vælges her A5.

Men som sagt, det er efter hukommelsen.

/Kurt

Fra : Ole Axelsen

Dato : 04-03-07 18:51

Kurt G wrote:
> [...]
> Derefter fanebladet Printer og Papir, Papir og her vælges
> papirstørrelsen. Hvis dit papir til hæftet er A4, vælges her A5.

Selvfølgelig, det er jo oplagt. Jeg mente ellers jeg havde prøvet talt. Jeg
skammer mig. Undskyld forstyrrelsen.