dsbl.org
Fra : Ukendt

Dato : 27-02-07 21:03

Når jeg vil sende en mail, får jeg en fejlmeddelelse der fortæller at
jeg er blocked pba. list.dsbl.org
Jeg er ikke spammer (ikke mig bekendt), har kørt norton fuld system scan
uden at
finde noget.
Hvordan kommer jeg "af listen" igen, så jeg kan sende mail ?

Jan

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-02-07 21:06

http://dsbl.org/listing?80.160.107.156

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-02-07 21:06

Bjarke Andersen <bjarke.andersen@gmail.com> crashed Echelon writing

> http://dsbl.org/listing?80.160.107.156

Vel og mærke hvis du kører egen mailserver

--
Bjarke Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-07 21:14

Jeg har bredbånd ved TDC og bruger smtp.mail.dk når jeg sender mail.
Det betyder vel jeg ikke kører min egen mailserver ?
Hvad gør jeg så ?

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-07 21:55

Jeg prøvede lige at bruge en anden mail server, og vupti så virker det.
Så må det vel være en mail server hos TDC der er listet på dsbl.org.

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-07 21:33

"jn" <Jan.Nielsentagmigvaek.kfumscout.dk> wrote in message
> Jeg har bredbånd ved TDC og bruger smtp.mail.dk når jeg sender mail.

Jeg vil anbefale at bruge asmtp.mail.dk i stedet. Det er en "authenticated"
smtp server, hvilket betyder at du skal identificere dig inden du kan
afsende, og det gør at du kan sende uden problemer. Det kræver en lille
ændring i din opsætning. Søg efter guiden hos TDC eller på google.

mvh
///M