MS Windows
briani 27239
Fatal Fejl
Fra : Jørgen Jensen

Dato : 27-02-07 14:35

Min Windows XP/SP2 booter ok og begynder
at indlæse Windows. Efter en kort tid dukker
fejlmeddelelsen

Ugyldigt format på slutpunktet

op. I titelfeltet står Issas.exe

Jeg har reinstalleret Windows og installeret alle
opdateringer inkl. SP2, uden at det har hjulpet noget.

Optræder også i fejlsikret tilstand og i forsøg på
at indlæse Windows fra et gendannelsespunkt.

Fra : gc

Dato : 27-02-07 14:39

"Jørgen Jensen" <jfjenzen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Optræder også i fejlsikret tilstand og i forsøg på
> at indlæse Windows fra et gendannelsespunkt.

kunne være virus se dette:
http://www.eksperten.dk/spm/756227

/Gert

Fra : Jørgen Jensen

Dato : 27-02-07 15:55

> kunne være virus se dette:
> http://www.eksperten.dk/spm/756227

Efter dette og det citerede, som jeg også
har set, er det næsten sikkert at det er
en virus.

Men hvordan f... kan man eksekvere regedit.exe
fra dos-prompten? Det kan jeg få frem ved at bruge
Windows installations-cd'en.

Og ja, jeg burde have en antivirus redningsdiskette,
som jeg altid har prædiket. Hovmod står for fald!

Med venlig hilsen
Jørgen Jensen

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 27-02-07 16:21

On Tue, 27 Feb 2007 15:55:28 +0100, "Jørgen Jensen"
<jfjenzen@privat.dk> wrote:

> [...]
klip

>Og ja, jeg burde have en antivirus redningsdiskette,
>som jeg altid har prædiket. Hovmod står for fald!
>
>Med venlig hilsen
>Jørgen Jensen

hvordan laver man sådan en ?
mvh Ebbe