MS Windows
briani 27239
Windows XP PRO SP2 DK kontra Windows XP Me~
Fra : BRSF \(DK\)

Dato : 27-02-07 11:34

Jeg har overtaget en LG bærbar, hvor der følger 3 DVD´er med:
1. LG Recovery for Windows XP Mediacenter
2. LG MUI for Windows XP Mediacenter
3. LG intelligent update med diverse drivere

Jeg har ikke tidligere brugt Windows XP Mediacenter ændret med MUI til
dansk. Jeg har hidtil på min gamle bærbar (som nu er død brugt Windows
XP PRO SP2 DK med alle opdateringer og har ikke syntes at mangle noget ved
det til mit brug.

Hvilke + og - vil jeg opleve ved at vælge det ene system frem for det andet?

Jeg har ikke rigtigt kunnet finde noget på MS om dette, men håber her at få
lidt råd, da styresystemet frem for alt skal være på dansk.

Hvis jeg vælger at installere Windows XP PRO SP2 DK, hvordan finder jeg da
ud af, hvilken driver jeg skal bruge for at installere det på den indbyggede
SATA harddisk? Harddisken var ny-formateret og dermed tom ved min
overtagelse.

Bjarne