MS Windows
briani 27239
Gendanne program fra backup i Vista
Fra : Erik K.

Dato : 26-02-07 16:34

Hvordan gendanner jeg et program i Vista fra et backupprogram. Programmet
har fungeret tidligere, men nu ligger der en hel del filer med forskellige
navne, som jeg ikke umiddelbart kan åbne. - Windows siger - som sædvanlig -
at de ikke kan åbne filen, og at jeg skal fortælle hvilket program der skal
åbne den. - At lade nettet finde programmet, som det også forelås, synes jeg
er noget af en jungle. Jeg kan i hver fald ikke tackle det. - Er der nogen
der har en lys ide til en ikke-nørd?

Mvh
Erik

Fra : Hans

Dato : 26-02-07 21:47

"Erik K." <erik.kirkeby@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> er noget af en jungle. Jeg kan i hver fald ikke tackle det. - Er der nogen

Du kan i praksis ikke gendanne et program. Programmer skal installeres.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 27-02-07 18:36

"Erik K." <erik.kirkeby@mail.dk> wrote in message
> [...]
> jeg
> er noget af en jungle. Jeg kan i hver fald ikke tackle det. - Er der nogen

Hvad det for et program du har brugt? Hvad hedder filerne til "efternavn"?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på email.