Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Sikker browse
Fra : Fietsenmaker

Dato : 26-02-07 08:02

Har hentet programmet siteadvisor fra McAfee.
Herved får man melding om den site man er på sikker eller usikker er.
Programmet er gratis og bliver lagt ind som plugin i browseren.
Jeg har kørt med det i en par dage og det ser ud til at virke.
Kan i hvert tilfælde anbefales til nybegyndere på internettet, så de får
en indikering om de løber risiko for "sjove" ting på maskinen.
Kan hentes på www.mcafee.com og er som sagt gratis.

Fra : Fietsenmaker

Dato : 26-02-07 09:38

Fietsenmaker skrev:
> [...]
> Kan i hvert tilfælde anbefales til nybegyndere på internettet, så de får
> en indikering om de løber risiko for "sjove" ting på maskinen.

Glemte at fortælle at når man vælger installation bliver den automatisk
på dansk.
En anden god ting er at når man søger på Google bliver linkene
automatisk kontroleret og får en grøn flueben eller et rødt kryds.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-02-07 13:01

Fietsenmaker skrev:

> Har hentet programmet siteadvisor fra McAfee.
> Herved får man melding om den site man er på sikker eller usikker er.

Den funktion er indbygget i Opera.

--
Bertel