Nyt toilet
Fra : Filip

Dato : 24-02-07 11:03

Vores WC skal skiftes. Er der noget jeg skal være opmærksom på når jeg skal
bestille et nyt? jeg tænker på om alle wc har samme standartmål for
montering og afløb? Det eksisterende er et IFÖ med S afløb i gulvet.

Filip

Fra : Leonard

Dato : 25-02-07 12:26

"Filip" <filipravn@gmail.com> wrote:

>Vores WC skal skiftes. Er der noget jeg skal være opmærksom på når jeg skal
>bestille et nyt? jeg tænker på om alle wc har samme standartmål for
>montering og afløb? Det eksisterende er et IFÖ med S afløb i gulvet.

Afløbet giver sig selv, men hvis det er skruet fast, så er der stor
forskel på soklens form og placering af hullerne. Hvis det gamle er
limet på er der kun silikonekanten, der skal fjernes bagefter med lidt
ekstra rengøring.
Fik skiftet WC i fredags, hvor soklen på nye er ca. halvt så stor som
på det gamle, men da der er elvarme i gulvet er det limet fast, så
ingen problemer der.
--
Leonard, Kerteminde, Fyn
http://leonard.dk/micrograver/ - lille, men effektiv