Tillad adgang for VPN i Zone Alarm?
Fra : Martin Ploug

Dato : 23-02-07 08:13

Hej

Jeg har lige fået etableret en VPN forbindelse (fjernskrivebord),
men forbindelsen bliver blokeret, når min firewall Zone Alarm
(gratisverion) startes. Kan jeg i Zone Alarm give tilladelse
til at VPN får adgang - og hvor og hvordan gør jeg det i så fald?

Dette har ikke noget med ovenstående at gøre, men jeg får en
alert, når jeg klikker på indlæg i nyhedsgrupper i Thunderbird.
Der kommer en alert aler, hvor der står noget med
dread11.news.tele.dk. Jeg tænker på, om der er kommet noget "snavs"
min maskine. Kan ikke umiddelbart se noget i kontoindstillingerne.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Per

Dato : 23-02-07 21:47

Martin Ploug (slet QXH2G) wrote:
> [...]
> (gratisverion) startes. Kan jeg i Zone Alarm give tilladelse
> til at VPN får adgang - og hvor og hvordan gør jeg det i så fald?

Du skal ind under firewall - zones og så add Ip adresse fra hvem der skal
"ind" på din PC via programmet.

Hvis programmet skal "ud" af din PC så skal du skal du trykke Allowe og
sætte hak i fluebenet i samme vindue, når den selv kommer op og sprøger.

/Per