Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE7DK installerer ikke på XP DK
Fra : thomaslauter@gmail.c~

Dato : 23-02-07 11:32

Hej

Jeg har forsøgt at installere IE7DK på XP i dansk udgave. Jeg får
imidlertid beskeden, at installationsfilerne ikke understøtte
styresystemets sprog selv om det er dansk!

Kan jeg gøre noget ved det, eller må jeg ty til en IE7 på engelsk?

Mvh.
Thomas

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-02-07 11:52

Den 23-02-07 11.32 skrev thomaslauter@gmail.com følgende:

> Jeg har forsøgt at installere IE7DK på XP i dansk udgave.

Har du nu også det? Hvis du bruger Windows Media Center, så er det rent
faktisk en engelsk Windows med en dansk sprogpakke. I så fald kan du kun
installere den engelske IE7 og så håbe, der på et tidspunkt kommer en
dansk sprogpakke til den.

Du kan selvfølgelig også overveje en alternativ browser som Firefox, der
sagtens kan installeres på dansk.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvilke fordele Firefox giver, og lær at udnytte programmets mange