MS Windows
briani 27239
PC_Suite_2.0.53 installationen standser ha~
Fra : jama

Dato : 23-02-07 00:58

Er ikke helt klar over, om det er den rette gruppe til dette spørgsmål ?
Har først prøvet mobil tlf. Men?
Og da det er jo et program der skal installeres i XP/Windows, er dette vel
den rette gruppe.

Men når jeg vil installere dette program"PC_Suite_2.0.53.exe" har downloadet
et nyt, inden jeg forsøger, men det standser hvergang halvt inde i
installationen, med nedstående tekst

Kildefilen blev ikke fundet
C\windows\indstaller\data1cab.kontrolere,at filenfindes,og du har adgang til
den??? Hvad er det jeg ikke har adgang til!! Og windows indstaller er
installeret.

Hvad er der galt, har installeret PC suite til mine andre og knægtens mobil
tlf. på min bærbar uden problemmer, hvorfor vil denne pc suite, så ikke
installeres??
Mvh.Jama

Fra : Ole Larsen

Dato : 23-02-07 08:21

jama skrev:
> [...]
> tlf. på min bærbar uden problemmer, hvorfor vil denne pc suite, så ikke

Kender ikke din specifikke fejl, men har selv haft en verden af bøvl med
PC suite i en grad så jeg på den ene maskine installerede et 3. parts
program i stedet.
Selvom Nokias Cleaner ikke løste mit problem, kan det måske løse dit?
Efter en rep. af W XP (anden årsag og den rep., der kommer som mulighed
ANDEN gang v. install. af W XP) kørte alt glat.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, nov. 2006

Fra : jama

Dato : 23-02-07 09:41

Ole Larsen wrote:

> [...]
> Efter en rep. af W XP (anden årsag og den rep., der kommer som
> mulighed ANDEN gang v. install. af W XP) kørte alt glat.

PC suite til Nokia har jeg installeret uden problemmer, men til Sonny
Eriksons tlf. kommer fejlmeddelelsen. Og det mærkeligste er, den har været
installeret før på min bærbar ? Så hvorfor nu. Vil se om Sonny har en
cleaner a la Nokias Cleaner.
Tak for dit svar.
Mvh.Jama

Fra : jama

Dato : 23-02-07 11:04

jama wrote:

> [...]
> Eriksons tlf. kommer fejlmeddelelsen. Og det mærkeligste er, den har
> været installeret før på min bærbar ? Så hvorfor nu. Vil se om Sonny

nb: Nu kom denne fejl istedet "Internet fejl 2753. setdbogout.exe" nu er der
googlet og det siger,

Din søgning - Internet fejl 2753. setdbogout.exe - matchede ikke nogen
dokumenter.

Jeg opgir og må undværre suite PC.
jama

Fra : Ole Larsen

Dato : 23-02-07 11:43

jama skrev:

> [...]
> Eriksons tlf. kommer fejlmeddelelsen. Og det mærkeligste er, den har været
> installeret før på min bærbar ? Så hvorfor nu. Vil se om Sonny har en

Øh....er det Nokia PC suite vi taler om? Kender ikke den anden, sorry.