MS Windows
briani 27239
Ftp via Explore 7?
Fra : NN

Dato : 21-02-07 23:55

Hej NG
Efter jeg har opdateret til Explorer 7, kan jeg ikke umiddelbart bruge
ftp-funktionen til at oploade filer til min hjemmeside. Jeg får bare en
meddelelse om at proxyserveren ikke tillader fuld adgang og at man skal
bruge en anden type proxy.
Nogen der kender en løsning på det ?
På forhånd tak.
NN

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-02-07 01:25

Den 21-02-07 23.54 skrev NN følgende:

> [...]
> ftp-funktionen til at oploade filer til min hjemmeside. Jeg får bare en
> meddelelse om at proxyserveren ikke tillader fuld adgang og at man skal

Har du sat computeren op til at benytte proxy-server til hjemmesider/FTP?

Men uanset hvad, så kan du ikke uploade filer via Internet Explorer 7.
Du skal i stedet bruge Stifinder. Dvs. Åbn Stifinder, og skriv
FTP-adressen i adressefeltet (ftp://ftp.minftpserver.dk). Det kræver
samtidtig, at du har slået FTP-mappevisning til i de avancerede
internetindstillinger i IE7 (det er som standard slået til).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på nettrafikken med det gratis program Down2Home.

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-02-07 03:19

NN skrev:

> Efter jeg har opdateret til Explorer 7, kan jeg ikke
> umiddelbart bruge ftp-funktionen til at oploade filer
> til min hjemmeside.

Det er også temmelig omstændeligt at bruge en
browser til det formål, brug hellere et rigtigt FTP-
program.

Selv bruger jeg Total Commander til formålet, og får
samtidig et fantastisk filstyringsprogram med i købet,
se:

http://html-faq.dk/3002.asp

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Gamle

Dato : 22-02-07 04:24

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse
> Selv bruger jeg Total Commander til formålet, og får
> samtidig et fantastisk filstyringsprogram med i købet,
> se:
>
> http://html-faq.dk/3002.asp

Enig. Det burde være obligatorisk på alle computere.

Mvh.
Torben

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 22-02-07 07:14

Allan Vebel har bragt dette til os:

> [...]
> program.
>
> Selv bruger jeg Total Commander til formålet, og får
> samtidig et fantastisk filstyringsprogram med i købet,

Det synes jeg egentlig er noget vrøvl
Det er lynhurtigt at tilføje et FTP sted i Explorer under
netværkssteder, og så er det bare at up- og downloade! Hvad skulle
problemet være med det, man behøver jo ikke at starte et nyt program
for det? Har brugt det i årevis (også IE7 nu)...
...::JMJ::..

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-02-07 16:47

...::JMJ::.. skrev:

> Hvad skulle problemet være med det, man behøver jo
> ikke at starte et nyt program for det?

Der er ikke nødvendigvis problemer i det, andet end at
det er langt mere overskueligt med harddiskens struktur
i den ene side, og FTP-stedet i den anden - og så er det
lynhurtigt at bruge sammen med tastaturet.

Når man samtidig har mere end 100 tilgange til servere,
er det også her nemmere at holde styr på.

> Har brugt det i årevis (også IE7 nu)...

Jamen, bliv endelig ved med det - har du prøvet Total
Commander? What else do you need!

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-02-07 18:16

Allan Vebel skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jamen, bliv endelig ved med det - har du prøvet Total
> Commander? What else do you need!

Helt enig - det er genialt værktøj, som jeg bruger meget til at
håndtere filr på harddiskene og til FTP - det kan ikke gøres
nemmere

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : ham_selv

Dato : 22-02-07 17:12

Har du checket windows firewall evt?

Start - kontrolpanel - windowsfirewall - undtagelser herinde
skal der være et flueben i dit FTP exe.

ham_selv

--
Posted with NewsLeecher v3.7 Final