Problem ved login
Fra : Michael Knudsen

Dato : 01-07-01 08:25

Hej!

Der begyndt at ske noget mystisk, når jeg logger ind på min RedHat 7.1.
Det sker kun første gang, jeg skal logge ind, efter opstart. Jeg skriver
brugernavn og password i den grafiske login...*klik*....siger min skærm,
og den grafiske login dukker op igen. Når jeg prøver igen, virker det
fint. Nogen, der har et bud på, hvad det kan skyldes.

-> Michael Knudsen

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 01-07-01 10:52

Fra : cr

Dato : 01-07-01 11:26

Prøv at holde en lille pause mellem login og password.
Min skal bruge lidt tid til at hente pasw-filen.

Fra : Michael Knudsen

Dato : 01-07-01 12:44

cr wrote:

> Prøv at holde en lille pause mellem login og password.
> Min skal bruge lidt tid til at hente pasw-filen.

ok, det vil jeg prøve.

-> Michael Knudsen

Fra : Michael Knudsen

Dato : 01-07-01 14:27

Michael Knudsen wrote:

> ok, det vil jeg prøve.

Det var lige det, der skulle til!

-> Michael Knudsen

Fra : Michael Knudsen

Dato : 01-07-01 12:45

Rasmus Bøg Hansen wrote:

> [...]
> window-manageren) afslutter med det samme. Men det er svært at sige uden
> du fortæller, om du bruger KDE/Gnome/fvwm/? og om du bruger

Jeg bruger Gnome. De tre sidste (xdm,kdm og gdm) siger mig ikke noget...

-> Michael Knudsen

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 01-07-01 13:20