Vista og browsere m.m.
Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 21-02-07 20:37

Jeg er allerede godt træt af Vista. Bortset fra at meget software er
inkompatibelt med systemet, kan jeg ikke modtage DRP3 (eller andre
radioprogrammer), IE7 går i stå efter ca. 10 minutter, FF meddeler, at
den mangler plug ins - men den kan desværre ikke finde nogen brugbare,
Opera siger ikke en lyd!
Er der nogen løsning på det eller er det DR, der (heller) ikke er
forberedt på Vista?
thomas
--
En smuk sang
http://www.meditationsferie.net/festsang/03%20Pista%203.wma

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-02-07 21:51

ThomasD (dk) skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg er allerede godt træt af Vista.

Sådan havde mange det også med XP i starten.

Efter et halvt til et helt årstid kommer SP1 - og derefter har de
fået styr på alle problemerne - så jeg venter ligesom så mange
andre med at køre Vista til den fungerer med det hele.

Jan

Fra : HansAndersen

Dato : 22-02-07 20:30

--