USB WLAN med god Linux driver
Fra : Lasse Jensen

Dato : 20-02-07 20:58

Jeg har en ZyXEL G-220 USB WLAN tingest jeg bruger i master mode. Den bruger
zd1211 driveren, men jeg oplever engang imellem problemer med at den får
systemet til at gå ned og så kunne overførselshastigheden også godt være
bedre. Hvad findes der af bedre alternativer? Er der overhovedet nogen?

Kravene er:
- Driveren skal aktivt udvikles. Mange af de projekter der findes har ikke
været opdateret i flere år.
- USB, da jeg ikke har flere PCI slots.
- Master mode, software AP, whatever...

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 20-02-07 22:11

Lasse Jensen wrote:

> [...]
>
> Kravene er:
> - Driveren skal aktivt udvikles. Mange af de projekter der findes har ikke

Hvis jeg alternativt skulle frigøre et PCI slot, hvilket kort kan så
anbefales?