Hjælp mig skifte til linux
Fra : Mike

Dato : 20-02-07 15:49

Jeg har installeret Ubuntu, og er yderst tilfreds med systemet, det
indeholder alt hvad jeg har behov for i hverdagen, derfor kunne jeg godt
tænke mig at skifte til Linux 100%

Der er bare lige den "lille" hage; jeg kan ikke komme på nettet med min
trådløse USB adapter, jeg har forsøgt at installere Ndiswrapper, men det
kan jeg heller ikke, nok fordi jeg er for "grøn". Kan nogen skære ud i
pap fra A-Z hvordan jeg installerer min network adapter.

USB adapter:
Linksys Wireless - G
USB Network Adapter
(WUSB54G)

På forhånd tak
Mike

Fra : (Søren Diderikse

Dato : 24-02-07 21:29

Mike <hrunderscoremike@hotmail.com> writes:

> Jeg har installeret Ubuntu, og er yderst tilfreds med systemet,
[..klip..]
> Der er bare lige den "lille" hage; jeg kan ikke komme på nettet med
> min trådløse USB adapter,
[..klip..]
> USB adapter:
> Linksys Wireless - G
> USB Network Adapter
> (WUSB54G)

Der er rigtigt mange der har problemer med deres trådløse adaptere.

Check http://www.ubuntuforums.org/

og søg på WUSB54G

--
Søren Dideriksen