/ Forside / Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
FrontPage
#NavnPoint
molokyle 3730
bentjuul 3355
BjarneD 2776
dk 1515
emesen 1490
strarup 1480
catbody 1241
brokke44 1160
er_du_klog 1052
10  PARKENSS 1050
Frontpage i office xp pro
Fra : W i n g m a n


Dato : 01-07-01 01:26

Hejsa.

Er der nogen der ved om Frontpage er forbedret i Office XP ?
Eller er det den samme som i office 2000 alså en frontpage 2000. 4.02 et
eller andet.

--
Venlig hilsen / Best regards
Kim @ndrea$en
Fjern 5 ved mail direkte.





 
 
Jens Peter Karlsen (01-07-2001)
Kommentar
Fra : Jens Peter Karlsen


Dato : 01-07-01 22:25

Ja.

Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

On Sun, 1 Jul 2001 02:26:28 +0200, "W i n g m a n" <kim5@opelpower.dk>
wrote:

>Hejsa.
>
>Er der nogen der ved om Frontpage er forbedret i Office XP ?
>Eller er det den samme som i office 2000 alså en frontpage 2000. 4.02 et
>eller andet.


Knud Gert Ellentoft (02-07-2001)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 02-07-01 01:31

Sun, 01 Jul 2001 23:25:25 +0200, skrev Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org>:

>Ja.

Så er 64.000 kroners spørgsmålet, er det punkt et eller to, du
svarer ja til?

Jeg plejer ellers ikke at kritisere din dårlige quotning og
svarteknik, men en gang i mellem er den altså uhensigtsmæssig.
(eller lige ud: altid).

>On Sun, 1 Jul 2001 02:26:28 +0200, "W i n g m a n" <kim5@opelpower.dk>
>wrote:

>>Er der nogen der ved om Frontpage er forbedret i Office XP ?
>>Eller er det den samme som i office 2000 alså en frontpage 2000. 4.02 et
>>eller andet.

Det er ikke den samme som FP 2000, men jeg kender ikke ret meget
til FP, så hvad forskelle der er, ved jeg ikke.

Jeg kender lidt FP XP, men har aldrig brugt en FP 2000.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark
Bruger din udgave af Outlook Express Sv: i svar?
Så ser en stor del af gruppens brugere ikke dit svar.
Rettelse kan hentes på http://home.chello.no/bmork/oefix.exe

Arne H. Wilstrup (02-07-2001)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 02-07-01 10:54


"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:r3dvjt06gn6djugvchru3qrgpqdthqv5qv@test.news.tele.dk...
> Sun, 01 Jul 2001 23:25:25 +0200, skrev Jens Peter Karlsen
> <jpkarlsen@mvps.org>:
>
> >Ja.
>
> Så er 64.000 kroners spørgsmålet, er det punkt et eller to, du
> svarer ja til?
>
> Jeg plejer ellers ikke at kritisere din dårlige quotning og
> svarteknik, men en gang i mellem er den altså uhensigtsmæssig.
> (eller lige ud: altid).

Og i modsætning til mig, så kaster JPK sig sjældent ud i diskussioner
omkring dette. Det gør han da også klogt i, for kun derved undgår han at
hvirvle sig ind i diskussioner for og imod standarder, Microsofts politik
m.v.

Jeg derimod kan ikke lade være - som altid, når jeg sættes over for
myndigheder - selvbestaltede eller relle - vækker det mine indestængte
agressioner. Den brist må jeg altså leve med- jeg bliver altid så irriteret
når folk, der ellers giver udmærkede og fornuftige svar - bliver ved med at
lege netpoliti.

Så her er det: det er da fuldkommen ligegyldig hvordan han qouter. Hvorfor
skulle JPK dog gøre sig besvær eller ulejlighed med at ændre noget ved det
indlæg han svarer på? Han giver et svar - kort og godt ved i denne situation
at skrive "ja" - hvad i alverden rager det så dig, at man så i svaret kan se
at den anden har skrevet et eller andet med brudte linier eller hvad det nu
ellers er, du hænger din hat på.

Gør som Karlsen- ikke som mig, for Guds skyld - og svar kort og præcist på
spørgsmålet - glem alt om quoting, når det endvidere ikke har en skid
betydning for svaret og vær glad for at der stadig findes en person her, der
ikke alene er ekspert i FrontPage og som gider at svare, men også er i stand
til at svare kort og koncist.
Det er naturligvis af og til lidt provokerende at han svarer så kort som han
gør - men måske har han øvet sig i det?
Pædagogisk set vil han ikke være bestået, men da han jo næppe får penge for
at være "pædagogisk",så er det altså op til spørgeren at se om han kan bruge
svaret til noget - ellers må man spørge igen.

--
Med venlig hilsen
Arne H. Wilstrup



Knud Gert Ellentoft (02-07-2001)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 02-07-01 15:40

Mon, 2 Jul 2001 11:53:38 +0200, skrev "Arne H. Wilstrup"
<ahw@ahw.dk>:

>Så her er det: det er da fuldkommen ligegyldig hvordan han qouter.

Ikke helt, men normalt kommenterer jeg det heller ikke, men i
dette tilfælde er man jo ikke i stand til at se, hvad det er
J.P.K. svarer ja til.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark
Bruger din udgave af Outlook Express Sv: i svar?
Så ser en stor del af gruppens brugere ikke dit svar.
Rettelse kan hentes på http://home.chello.no/bmork/oefix.exe

Arne H. Wilstrup (02-07-2001)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 02-07-01 16:09


"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3101ktctdr6tns4d8a4jcgf460q1qb68p8@test.news.tele.dk...
> Mon, 2 Jul 2001 11:53:38 +0200, skrev "Arne H. Wilstrup"
> <ahw@ahw.dk>:
>
> >Så her er det: det er da fuldkommen ligegyldig hvordan han qouter.
>
> Ikke helt, men normalt kommenterer jeg det heller ikke, men i
> dette tilfælde er man jo ikke i stand til at se, hvad det er
> J.P.K. svarer ja til.

Hvis jeg husker ret, så plejer JPK altid at skrive oven over indlægget.
Derfor står det øvrige indlæg nedenunder, så ved at bladre ned, vil man
kunne se, hvad han svarede ja til.
--
Med venlig hilsen
Arne H. Wilstrup



Andreas Paasch (02-07-2001)
Kommentar
Fra : Andreas Paasch


Dato : 02-07-01 16:35

Arne,

undskyld jeg nu blander mig i jeres diskussion, men Knud har ret ....
Der blev stillet to spørgsmål og JPK svarer altså kun på eet !

Resten er jeg græsk-katolsk overfor, jeg poster som JEG vil !


--
Regards / Mvh. / Mfg.

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net


Andreas Paasch (02-07-2001)
Kommentar
Fra : Andreas Paasch


Dato : 02-07-01 16:37

At logikken så siger, at svarer han ja til spm. nr. 1 ... så er spm. nr.2
overflødig, hhv. svaret, det er en anden sag.

--
Regards / Mvh. / Mfg.

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net


Arne H. Wilstrup (02-07-2001)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 02-07-01 18:37


"Andreas Paasch" <Andreas@Paasch.Net> skrev i en meddelelse
news:9hq4b1$2mp$1@news.cybercity.dk...
> At logikken så siger, at svarer han ja til spm. nr. 1 ... så er spm. nr.2
> overflødig, hhv. svaret, det er en anden sag.
>

Men du fanger dig jo selv i logikkens regler. Når JPK svarer ja, så er det
altså tilstrækkeligt til at besvare både spm.1 og 2. Og JPK svarer jo netop
på, om der er nyheder i FrontPage XP - som man råber i skoven får man svar.
Hvis en spørger mig om jeg har ur på, og det er sandt, så kan jeg jo kun
sige: ja!
Længere er den da ikke!
--
Med venlig hilsen
Arne H. Wilstrup





Arne H. Wilstrup (02-07-2001)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 02-07-01 18:36


"Andreas Paasch" <Andreas@Paasch.Net> skrev i en meddelelse
news:9hq48h$2k7$1@news.cybercity.dk...
> Arne,
>
> undskyld jeg nu blander mig i jeres diskussion, men Knud har ret ....
> Der blev stillet to spørgsmål og JPK svarer altså kun på eet !

Og det har han jo lov til, ikke sandt. Hvis du spørger mig om jeg har
arbejde og jeg siger ja, så skal jeg for pokker da ikke forpligte mig til at
svare på, hvad mit arbejde består af -selvom du spørger.


>
> Resten er jeg græsk-katolsk overfor, jeg poster som JEG vil !
>
Og jeg som jeg vil. Og JPK formentlig som han vil!
--
Med venlig hilsen
Arne H. Wilstrup





Jens Peter Karlsen (02-07-2001)
Kommentar
Fra : Jens Peter Karlsen


Dato : 02-07-01 18:50

Punkt 1.
Derefter syntes jeg at det var overflødigt at besvare punkt to.

Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

On Mon, 02 Jul 2001 02:30:43 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Så er 64.000 kroners spørgsmålet, er det punkt et eller to, du
>svarer ja til?


Knud Gert Ellentoft (02-07-2001)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 02-07-01 22:43

Mon, 02 Jul 2001 19:49:42 +0200, skrev Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org>:

>Punkt 1.
>Derefter syntes jeg at det var overflødigt at besvare punkt to.

Jeg ved det godt, men jeg syntes bare at du så burde have slettet
spørgsmål 2, når du godt kan slette en del af indlægget.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark
Bruger din udgave af Outlook Express Sv: i svar?
Så ser en stor del af gruppens brugere ikke dit svar.
Rettelse kan hentes på http://home.chello.no/bmork/oefix.exe

W i n g m a n (02-07-2001)
Kommentar
Fra : W i n g m a n


Dato : 02-07-01 23:55

Det er det første du svare ja til ik.
alså - Er der nogen der ved om Frontpage er forbedret i Office XP ?

Og tak for dit svar.

Kim.

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse
news:d95vjt47k64npspveopg8ihcjlheidl4ql@4ax.com...
> Ja.




Jens Peter Karlsen (03-07-2001)
Kommentar
Fra : Jens Peter Karlsen


Dato : 03-07-01 02:50

Ja det er det.
Men du burde måske have spurgt HVAD der var nyt så ville der komme
lidt flere oplysninger såsom:
Se http://www.microsoft.com/frontpage/

Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

On Tue, 3 Jul 2001 00:54:36 +0200, "W i n g m a n" <kim5@opelpower.dk>
wrote:

>Det er det første du svare ja til ik.


W i n g m a n (03-07-2001)
Kommentar
Fra : W i n g m a n


Dato : 03-07-01 16:17

Tak tak og jeg regnede da også med at det var det første du havede svaret ja
til da det var det første spørgsmål.

Kim-

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse
news:4292kto6mffeorqke1h74s3jgu0vudu9rd@4ax.com...
> Ja det er det.
> Men du burde måske have spurgt HVAD der var nyt så ville der komme
> lidt flere oplysninger såsom:
> Se http://www.microsoft.com/frontpage/
>
> Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.
>
> On Tue, 3 Jul 2001 00:54:36 +0200, "W i n g m a n" <kim5@opelpower.dk>
> wrote:
>
> >Det er det første du svare ja til ik.
>



kriller (01-08-2001)
Kommentar
Fra : kriller


Dato : 01-08-01 14:18

dette er en test af Free Agent:
hold da kæft en flok ordkløvere *GGGGGGGG*

On Tue, 3 Jul 2001 17:17:11 +0200, "W i n g m a n" <kim5@opelpower.dk>
wrote:

>Tak tak og jeg regnede da også med at det var det første du havede svaret ja
>til da det var det første spørgsmål.
>
>Kim-
>
>"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse
>news:4292kto6mffeorqke1h74s3jgu0vudu9rd@4ax.com...
>> Ja det er det.
>> Men du burde måske have spurgt HVAD der var nyt så ville der komme
>> lidt flere oplysninger såsom:
>> Se http://www.microsoft.com/frontpage/
>>
>> Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.
>>
>> On Tue, 3 Jul 2001 00:54:36 +0200, "W i n g m a n" <kim5@opelpower.dk>
>> wrote:
>>
>> >Det er det første du svare ja til ik.
>>
>
>


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408946
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste