Java - siden med de 2 ure.
Fra : Inge

Dato : 21-02-07 01:13

Hej
Er der mon en der har linket til den java-side hvor man kan se de 2 ure,
hhv. et vækkeur og et digitalt ur. Jeg har været inde på den side mange
gange, men kan desværre ikke finde den nu. Husker dog at det er noget med
msitio eller lignende. Nu har jeg googlet i lang tid uden held så jeg bliver
glad hvis en af jer har det link.
På forhånd tak
Inge

Fra : John

Dato : 21-02-07 01:48

"Inge" <ingen@tingmail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er der mon en der har linket til den java-side hvor man kan se
> de 2 ure, hhv. et vækkeur og et digitalt ur. Jeg har været inde
> på den side mange gange, men kan desværre ikke finde den nu.

Dén side har været 'underlig' i længere tid, men heldigvis findes
der alternativer, fx her, hvor du også kan teste java og
javascript:

http://www.geocities.com/max1million/javatest.htm

Linket med de 2 ure er her:

http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html