Hjælp søges
Fra : Per Kyhn

Dato : 18-02-07 09:12

Vi havde Internet Explorer åben, da der dukkede en box op på skærmen.
Vi fik ikke noteret hvad der præcist stod, men det var noget med et program
( .exe) som søgte adgang.
Vi viste ikke hvad det var, og afviste derfor ( hvordan husker jeg ikke ).
Resultatet er nu, at vi godt kan åbne Explorer, men ikke kan komme på
nettet.
Men hvis vi deaktiverer Norton Internet Security i f.eks 5 minutter, er der
ingen problemer.
Derfor gætter jeg jo på at vi uforvarende har fået ændret en indstilling -
men hvilken ??
Gode råd ønskes.
På forhånd tak
Per Kyhn

Fra : Kell Petersen

Dato : 18-02-07 20:16

I har nok efter installationen af Norton bedt dens Firewall om at blokere
for Internet eksplore
Så åben Norton firewall
Konfigurere
Tillad Internet Eksplorer