Hvordan installerer jeg IE7?
Fra : Argh

Dato : 18-02-07 16:56

Hejsa
Jeg er nu ved at få kuk. Jeg går på windows update/IE7/validere
OK/downloader og kører IE7install fil og får så beskeden at installationen
mislykkedes. Se evt nedenståående fejlmeddelelse. Jeg kan fint installere
andre updates som f.eks win mediaplayer 11 og lign, men IE7 vil sq ikke??
Jeg har kikket alle mulige fejlforklaringer igennem fra MS og prøvet alt
hvad jeg kan finde på, har prøvet de anbefalede ændringer i
registreringsdatabasen fra MS side, men lige lidt hjælper det.
Har I et tip?

/A

Installationsfejl

Fejlkode: 0x05
Forsøg at installere opdateringen igen, eller anmod om hjælp fra en af
følgende ressourcer.

Muligheder for selvhjælp:

a.. Ofte stillede spørgsmål
b.. Find løsninger
c.. Windows Update-nyhedsgruppe

Muligheder for assisteret support:

a.. Microsoft online-assisteret support (gratis for problemer
vedrørende overførsel af opdateringer)

Fra : John

Dato : 18-02-07 17:36

"Argh" <ohhhh@ohh.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er nu ved at få kuk. Jeg går på windows
> update/IE7/validere OK/downloader og kører IE7install fil og
> får så beskeden at installationen mislykkedes.

Scan evt for snavs, og forsøg igen:

http://www.snapfiles.com/reviews/Super-Anti-Spyware/SuperAntiSpyware.html

John

Fra : Carl Drud

Dato : 18-02-07 18:13

"Argh" <ohhhh@ohh.dk> writes:

> [...]
> hvad jeg kan finde på, har prøvet de anbefalede ændringer i
> registreringsdatabasen fra MS side, men lige lidt hjælper det.

Hvis du har Zonealarm kørende kan det være årsagen.

http://msmvps.com/blogs/spywaresucks/archive/2006/10/18/182724.aspx

http://blogs.msdn.com/ie/archive/2006/10/11/IE7-Installation-and-Anti_2D00_Malware-Applications.aspx

Carl

Fra : Argh

Dato : 21-02-07 19:41

Tak for det Carl, det var lige det der skulle til.
Jeg afinstallerede ZA, genstartede, og installerede IE7 -Piece of cake

Fra : Michael Guldhammer

Dato : 06-03-07 11:16

Ja jeg vil ikke råde nogen til at installere IE7 fra Windows Update, da jeg
2 gange på et ½ år
har forsøgt at installere IE7, og når jeg så har genstartet min pc, så
fejler IE7 ad H.. til,
så nu har jeg fjernet IE7 og kører med IE6 med div. fejl.

Guldhammer
--
Brug for en gratis stabil email?
Nu kan du også få hosted dit eget maildomæne.

Fra : HansAndersen

Dato : 12-03-07 14:18

On Tue, 6 Mar 2007 11:15:44 +0100, "Michael Guldhammer"
<mivs@krazymail.dk> wrote:

> Ja jeg vil ikke råde nogen til at installere IE7 fra Windows Update,

Hvorfor gøre noget der er ringe ringere?

--

Hasta no Vista!