Skærme
Fijala 3554
program der vender skærm og mus 180 grader~
Fra : jacob K

Dato : 19-02-07 18:37

Hej Gruppe

jeg eftersøger et program der kan vende skærmbilledet (og! musens
bevægelser) 180 grader, samt at denne funktion kan lægges som en
genvej/funktion på skrivebordet (det er de færreste grafikkort der kan lave
den genvej)
(det drejer sig om en tablet pc der er monteret sådan at denne funktion
ville være rar at have let tilgængelig)

håber der er en der kender et?

på forhånd tak

- ved godt det er en hardwaregruppe det her...
men det gav ikke så meget gevinst at prøve i dk.edb.andre.emner

Jacob K

--
fjern/remove fjern

------

Fra : Esben

Dato : 19-02-07 19:24

"jacob K" <jkmogensenfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lave
> den genvej)
> (det drejer sig om en tablet pc der er monteret sådan at denne funktion

Hvilket grafikkort sidder der i tablet pc'en?
Sidder der ikke normalt en genvejstast uden på tablet pc'er til lige præcis
til det formål?

--
Esben

Fra : Madsen58

Dato : 19-02-07 22:40

jacob K wrote:
> [...]
> (det drejer sig om en tablet pc der er monteret sådan at denne
> funktion ville være rar at have let tilgængelig)

Vil gætte på at muligheden allerede er der, som regel i forbindelse med
indstiller til grafikkortet kan stå roter skærm eller noget med pivot, det
er muligt at det ligger som genvejs tast.
Hvis du ønsker andre og mere præcise svar er du nød til at komme med nogle
flere oplysninger om den tablet pc.
--
Hilsen Madsen

Fra : jacob K

Dato : 20-02-07 15:09

<snip>

> [...]
> er muligt at det ligger som genvejs tast.
> Hvis du ønsker andre og mere præcise svar er du nød til at komme med nogle

Tablet PCen er en getac CA27
http://www.blue-line.dk/rugged_mobile_computers/rugged-tablet-pc-ca27.asp
grafikkort er intels onboard:
855GM integrated graphic controller
det medfølgende program kan godt vende skærmen 180, men kan ikke lave
genveje til denne funktion på skrivebordet
Der er ikke en tast på siden eller andre steder der kan konfigureres til
dette. (de funktionstaster der er kan kun associeres med F tasterne og
enter)
derfor søger jeg et program og ikke hjælp til den specifikke tablet.

ellers tak for svar indtil videre.

venlig hilsen
Jacob K

--
fjern/remove fjern

------

Fra : Esben

Dato : 20-02-07 18:57

> derfor søger jeg et program og ikke hjælp til den specifikke tablet.

Der er fx Pivot Pro, men om man kan lave skrivebordsgenveje med det ved jeg
ikke.

--
Esben

Fra : Anders Mogensen

Dato : 20-02-07 20:54

> [...]
> enter)
> derfor søger jeg et program og ikke hjælp til den specifikke tablet.

Det kan være du kan bruge et program til at lave en macro, hvor der så kan
laves en genvej ?

Mvh Anders

Fra : jacob K

Dato : 21-02-07 01:23

<snip>

> derfor søger jeg et program og ikke hjælp til den specifikke tablet.
>
> Det kan være du kan bruge et program til at lave en macro, hvor der så kan
> laves en genvej ?
>
> Mvh Anders

jeg vil kigge på pivot pro

og ja jeg har tænkt i macro eller *.batch baner men det ville være rart om
jeg fandt et program der bare kunne det dér.

ellers tak for svar.
jeg skylder jer at fortælle et resultat, men jeg har ikke tid til at gå
videre med det før i weekenden, men kommer jeg frem til noget hører I om
det.

bedste hilsner
Jacob K