Problem med PGO Big Max
Fra : Ukendt

Dato : 14-02-07 17:14

Den kan ikke startes på elstarteren. Når jeg har startet den på
kickstarteren virker blinklys og horn ikke. I starten kom der sjove lyde fra
den guldfarvede "cylinder-formede" tingest der sidder under
instrumentpanelet. Er det et blinklysrelæ og kan det være skyld i det hele?

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Henning Lund

Dato : 14-02-07 19:48

Trekroner skrev:
> [...]
> sjove lyde fra den guldfarvede "cylinder-formede" tingest der
> sidder under instrumentpanelet. Er det et blinklysrelæ og kan

Defekt batteri, og jeg tror ikke relæet er skyld i det, den kan
godt give sære lyde fra sig hvis der ikke er strøm nok.
Spændingsregulatoren har også ry for at uddø, men tjek lige om
ledningerne til den er irrede, det gør de tit og så knækker de af
multistikket.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-07 20:15

Henning Lund wrote:
> [...]
> Spændingsregulatoren har også ry for at uddø, men tjek lige om
> ledningerne til den er irrede, det gør de tit og så knækker de af

Der _er_ strøm på batteriet. (havde en 12V elpære på og der var masser af
lys). Spændingsregulatoren der er næsten ny virker da jeg kan se på forlyset
at den lader.

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-07 20:26

"Trekroner" <xx> wrote in

> Der _er_ strøm på batteriet. (havde en 12V elpære på og der var masser
> af lys). Spændingsregulatoren der er næsten ny virker da jeg kan se på
> forlyset at den lader.

Men kan du se forskel på 10,5v og 12v ?? Prøv lige at måle med at
multimeter ell.