MS Windows
briani 27239
Antivirus program i Vista?
Fra : Vega

Dato : 16-02-07 12:35

Hej.

Jeg vil høre jer som også benytter sig af Vista, hvilket virus program i
bruger?
Jeg har brugt Norton førhen, men synes ikke deres 2007 understøtter Vista.

Mvh. Vega.

Fra : wilstrup

Dato : 16-02-07 12:43

"Vega" <vega84@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruger?
> Jeg har brugt Norton førhen, men synes ikke deres 2007 understøtter Vista.

læs her:

http://www.symantec.com/da/dk/home_homeoffice/support/special/upgrade2007/vista/migration_start.jsp

Fra : jama

Dato : 16-02-07 13:33

Vega wrote:
> [...]
> program i bruger?
> Jeg har brugt Norton førhen, men synes ikke deres 2007 understøtter

Jeg bruger AVG, Norton er alt for tung, selvom du har en hurtig PC.
Mvh.Jama

Fra : Poul E M

Dato : 16-02-07 13:56

> Jeg vil høre jer som også benytter sig af Vista, hvilket virus program i
> bruger?
> Jeg har brugt Norton førhen, men synes ikke deres 2007 understøtter Vista.

Hejsa

Jeg har tidligere brugt gratis ver. af AVG nu bruger jeg den gratis ver. af
Avast.
bare for at tjekke den, har også kørt med norton men synes den fylder alt
for meget på computeren

Hilsen Poul E M

Fra : Thomas S Larsen

Dato : 16-02-07 17:42

Bruger nod32 (eset). Virker både til 32 og 64 bit versionen.

Fra : Ole

Dato : 16-02-07 18:23

On Fri, 16 Feb 2007 12:34:43 +0100, "Vega" <vega84@gmail.com> wrote:

> [...]
>bruger?
>Jeg har brugt Norton førhen, men synes ikke deres 2007 understøtter Vista.

Hej
Jeg bruger også den gratis version af Avast, - og så er den endda på
dansk.

Fra : Vega

Dato : 18-02-07 17:49

"Ole" <ohj@REMOVETHISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Hej
> Jeg bruger også den gratis version af Avast, - og så er den endda på
> dansk.

Hej alle.

Har nu installeret Avast Pro 4, så må vi se hvordan det kører.
Norton gjorde faktisk min opstart langsom i Vista, fant jeg ud af.

Mvh. Vega.

Fra : Capt'n Tailstriker

Dato : 16-02-07 20:43

Bruger Kaspersky Internet Security.