porno filter
Fra : Arnold66

Dato : 17-02-07 19:03

Har søgt forskellige steder på emnet, men jeg syntes det virker
uoverskueligt. Ville blive glad, hvis nogen her i gruppen kunne hjælpe med
lidt viden om et rimeligt godt og effektivt program.
På forhånd tak
Mvh Arnold66

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-02-07 19:19

Den 17-02-07 19.03 skrev Arnold66 følgende:

> Har søgt forskellige steder på emnet, men jeg syntes det virker
> uoverskueligt. Ville blive glad, hvis nogen her i gruppen kunne hjælpe med
> lidt viden om et rimeligt godt og effektivt program.

Access Proxy. Artikel og trin for trin-guide:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-accessproxy.html

Programmet er et af verdens bedste og gratis til privat brug (hvor det
dog er mindre sikkert end i et netværksmiljø).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Spar på tastetrykkene med Flashpaste, der husker tekst for dig.

Fra : Max

Dato : 19-02-07 08:54

Hej Arnold

> hjælpe med lidt viden om et rimeligt godt og effektivt program.

Det eneste der virkelig virker effektivt er helt gratis og er
anbragt mellem ørene på folk.

Mvh Max

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-02-07 11:27

Den 19-02-07 08.54 skrev Max følgende:

> Det eneste der virkelig virker effektivt er helt gratis og er
> anbragt mellem ørene på folk.

Lille Louise. Nu er du snart 10 år, så du kan godt forstå, at du ikke
finder nissepiger til at pynte op på computeren, når du går ind på
Google og søger efter billeder med søgeordene: "nisse" og "piger".

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan skræddersyr du startmenuen.

Fra : Kent Friis

Dato : 19-02-07 16:42

Den Mon, 19 Feb 2007 11:27:29 +0100 skrev Kim Ludvigsen:

> Lille Louise. Nu er du snart 10 år, så du kan godt forstå, at du ikke
> finder nissepiger til at pynte op på computeren, når du går ind på
> Google og søger efter billeder med søgeordene: "nisse" og "piger".

http://images.google.com/images?ie=utf-8&q=nisse%20piger
http://images.google.com/images?ie=utf-8&q=nissepiger

Vildledende markedsføring. Her troede jeg at man kunne finde nogle
interessante... øhm... billeder til... øhm... samlingen. Bah, humbug.

Mvh
Kent

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-02-07 18:32

Den 19-02-07 16.42 skrev Kent Friis følgende:

> [...]
>
> Vildledende markedsføring. Her troede jeg at man kunne finde nogle
> interessante... øhm... billeder til... øhm... samlingen. Bah, humbug.

Monstro du kører med filter på Google?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på nettrafikken med det gratis program Down2Home.

Fra : Kent Friis

Dato : 19-02-07 18:37

Den Mon, 19 Feb 2007 18:32:27 +0100 skrev Kim Ludvigsen:

> Monstro du kører med filter på Google?

Google image search har som standard filter, i modsætning den
alm. søgning.

Hvis datteren er gammel nok til at gå ind under advanced search
og slå filteret fra, er hun også gammel nok til at at kunne tåle
at se resultatet.

Mvh
Kent

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-02-07 18:56

Den 19-02-07 18.37 skrev Kent Friis følgende:

> [...]
>
> Hvis datteren er gammel nok til at gå ind under advanced search
> og slå filteret fra, er hun også gammel nok til at at kunne tåle

Det kunne jo være slået fra af far, storebror eller mor. Eller en eller
anden modstander af filtre kunne være kommet forbi computeren og have
tænkt, at det er censur med filtre, hvorefter han havde slået det fra.

Nå, det var ikke for at starte en filterdebat. Nissepigerne var blot et
eksempel på, hvad små piger kan finde, hvis de ikke er beskyttet af et
filter.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Slip musen fri, og styr i stedet computeren lynhurtigt med tastaturgenveje.

Fra : John

Dato : 19-02-07 17:09

"Arnold66" <nocig@r.net> skrev i en meddelelse

> Har søgt forskellige steder på emnet, men jeg syntes det virker
> uoverskueligt.

I IE6:

Funktioner>Internetindstillinger>Indhold>Klassifikationsfilter>Aktivér

> Ville blive glad, hvis nogen her i gruppen kunne hjælpe med
> lidt viden om et rimeligt godt og effektivt program.

Måske som dette:

http://www.snapfiles.com/reviews/iProtectYou/iprotectyou.html

Mvh John