Yderdøre, valg af leverandør
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-02-07 15:51

Hej!

Hvad findes der af leverandører til en fornuftig yderdør i en lejlighed? Den
skal matche det nuværende design (mahogni-look) på ydersiden, af hensyn til de
andres døre... Jeg har haft kig på en ståldør fra Prolock, men den ville koste
omkring 16.000,- hvilket dog er en del for en dør efter min mening.

Så jeg er tilbage til at lede efter en forstærket trædør. Jeg har mailet
Swedoor, men kan i komme på andre fornuftige leverandører af sådan en dør?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Martin Bak

Dato : 11-02-07 16:25

> [...]
> Swedoor, men kan i komme på andre fornuftige leverandører af sådan en dør?

Måske Frovin?

http://www.frovin.dk/profil.htm

Martin

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 11-02-07 18:21

Kim Voss Schrader skrev følgende i meddelelsen
45cf2d5f$0$49205$14726298@news.sunsite.dk

> Så jeg er tilbage til at lede efter en forstærket trædør. Jeg har
> mailet Swedoor, men kan i komme på andre fornuftige leverandører af
> sådan en dør?

Jeg har ikke det bedste indtryk af Swedoors karmsæt til yderdørene. Virker
for klejnt/billigt/dårligt samlet.

Hvad med Rationel - Storke - Outline - STM. ?

Vi sælger fortrinsvis Rationel og Storke hvor jeg er ansat. Jeg syntes det
virker som en væsentlig bedre kvalitet end Swedoor, men prisen er også en
anden. Prøv at gå lidt på udkig efter en passende type, og indhent derefter
tilbud fra et par forskellige tømmerhandler.

Kenn H. Jensen
www.multi-max.dk

Fra : J. E.

Dato : 11-02-07 18:19

> Hej!
>
> Hvad findes der af leverandører til en fornuftig yderdør i en
> lejlighed?

Det må du nok lige forklare er det en yderdør eller en dør i en
trappeopgang ?
Når du nævner lejlighed antyder du en trappeopgang.

Fra : J. E.

Dato : 11-02-07 21:50

> [...]
> ydersiden, af hensyn til de andres døre... Jeg har haft kig på en
> ståldør fra Prolock, men den ville koste omkring 16.000,- hvilket dog

Hvis du er oppe i de priser kunne du jo også kigge på et Je-Træ dør,
det går du ikke forkert af, men de koster også. Der kan du f.eks. skifte
frontpladen hvis du skulle ønske det på et tidspunkt :
http://www.jetrae.dk/default.aspx?pageID=10003&lang=da