Måske Ot men er der nogen der ved :
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 12-02-07 22:11

Måske Ot men er der nogen der ved : hvordan man kill filter en Internet
udbyder ?

findes der en news reader der kan klare det ? findes der indstillinger i oe
eller agent det kan klare det ?

Mv.

BMM

Fra : Kim

Dato : 13-02-07 09:53

On Mon, 12 Feb 2007 22:10:41 +0100, "Bo M. Mogensen" <unset1@gmail.com>
wrote:

>Måske Ot men er der nogen der ved : hvordan man kill filter en Internet
>udbyder ?

>findes der en news reader der kan klare det ?

Spørg i den rette gruppe :

fut : dk.admin.netikette
--
Kim

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-02-07 20:26

Kim wrote:

> Spørg i den rette gruppe :

gruppen råder ikke over en hjerne der er stærk nok til at besvare spøgsmålet

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 13-02-07 20:37

On Tue, 13 Feb 2007 20:25:49 +0100, "Bo M. Mogensen"
<unset1@gmail.com> wrote:

> gruppen råder ikke over en hjerne der er stærk nok til at besvare
> spøgsmålet

Det gør ikke emnet on-topic i sikkerhedsgruppen. Hvis du ikke kan få
gratis hjælp i en nyhedsgruppe, så mu du jo spørge din leverandør.

-A
--
Hvis bruger et anti-spam program, der spammer os andre i hvert

Fra : Søren Blom

Dato : 15-02-07 17:47

"Bo M. Mogensen" <unset1@gmail.com> skrev
> gruppen råder ikke over en hjerne der er stærk nok til at besvare
> spøgsmålet

Tror du ikke bare at du ikke rummer tålmodighed nok til at vente på et svar?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk